KudoZ home » Polish to German » Other

Panstwowa Agencja Atomistyki

German translation: Nationale Behörde für Atomenergie


11:59 Dec 4, 2003
Polish to German translations [PRO]
Polish term or phrase: Panstwowa Agencja Atomistyki
Mam pare propozycji tlumaczenia:
- Staatliche Atomagentur
- Nationale Behörde für Atomenergie
- Nationale Atomenergie-Agentur

Co o tym sadzicie?

Z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam
Pawel
Paulus
German translation:Nationale Behörde für Atomenergie
Explanation:
Nationale Behörden und Einrichtungen in Polen
... Nationale Behörde für Atomenergie Panstwowa Agencja Atomistyki Ul. Krucza 36,
00-921 Warszawa (+48 22) 695 90 00 www.paa.gov.pl E-Mail: tbia@paa.gov.pl. ...
www.wirtschaft-polen.de/de/behoerden.htm
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Nationale Behörde für Atomenergie
Andrzej Lejman
4Atombehörde; Nationale AtombehördeSlavomir Ceplo


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Atombehörde; Nationale Atombehörde


Explanation:
Auf keinen fall "Staatliche": mir klingt das sehr nach DDR :o))))

Slavomir Ceplo
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak, Native in GermanGerman

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Nationale Behörde für Atomenergie


Explanation:
Nationale Behörden und Einrichtungen in Polen
... Nationale Behörde für Atomenergie Panstwowa Agencja Atomistyki Ul. Krucza 36,
00-921 Warszawa (+48 22) 695 90 00 www.paa.gov.pl E-Mail: tbia@paa.gov.pl. ...
www.wirtschaft-polen.de/de/behoerden.htm

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 700
Grading comment
Dzieki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: jezeli sami siebie tak nazywają, to już nie trzeba niczego wymyślać
3 mins

agree  Anna Bittner
25 mins

agree  Ewunia
5 hrs