KudoZ home » Polish to German » Other

nauki wdrożeniowe

German translation: angewandte Wissenschaft


12:17 Dec 19, 2003
Polish to German translations [PRO]
Polish term or phrase: nauki wdrożeniowe
nauki podstawowe i wdrożeniowe
Grund- und Umsetzungswissenschaften?
Niestety trafień w google mało.
Iwona Domanska
Poland
German translation:angewandte Wissenschaft
Explanation:
Szczerze mowiac, te nauki wdrozeniowe niewiele mi mowia, ale jak juz jest kontekst, to przypuszczam, ze moze to wlasnie pasuje. Nauki podstawowe moze beda wtedy "Grundlagenforschung".
Selected response from:

Uwe Kirmse
Grading comment
Dziêkujê
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2angewandte Wissenschaft
Uwe Kirmse
2ostro¿na propozycja
SATRO


Discussion entries: 2





  

Answers


2 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
nauki wdrożeniowe
ostro¿na propozycja


Explanation:
Trochê w tym zgadywania, ale skoro nikt siê nie kwapi...

Mo¿e Entwicklungswissenschaften??

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 2 hrs 18 mins (2003-12-21 14:36:01 GMT)
--------------------------------------------------

Entwicklung to wprawdzie nie to samo co Einführung, ale prace rozwojowe (Entwicklungstätigkeit) polegaj¹ w³aœnie (chyba, ¿e siê mylê) na przetwarzaniu myœli naukowej na jêzyk pratyki...

Ot takie skromne wyt³umaczenie, ¿eby nie by³o, ¿e sobie tak do koñca \"zgaduj zgadulê\" uprawiam.

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1009

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Uwe Kirmse: Tylko nie pisz w odpowiedzi "ostrozna propozycja", bo tak to sie znajdzie kiedys w glosariuszu.
23 hrs

3 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
nauki wdro¿eniowe
angewandte Wissenschaft


Explanation:
Szczerze mowiac, te nauki wdrozeniowe niewiele mi mowia, ale jak juz jest kontekst, to przypuszczam, ze moze to wlasnie pasuje. Nauki podstawowe moze beda wtedy "Grundlagenforschung".

Uwe Kirmse
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 286
Grading comment
Dziêkujê