KudoZ home » Polish to German » Other

w miarę kwitnienia

German translation: im Laufe der Blütezeit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:w miarę kwitnienia
German translation:im Laufe der Blütezeit
Entered by: ARak

13:20 Jan 19, 2004
Polish to German translations [PRO]
/ azalie, rododendrony
Polish term or phrase: w miarę kwitnienia
Bardzo wolno rosnąca odmiana. Kwiaty kremoworóżowe, jaśniejące w miarę kwitnienia. Krzewy bardzo zwarte, gęste, pokrój kopulasty.
ARak
im Laufe der Blütezeit
Explanation:
Im laufe der Blütezeit...
Wiele specjalistycznych witryn internetowych stosuje to okreœlenie, a sam okres kwitnienia to w³aœnie Blütezeit... (Potwierdza to sk¹din¹d s³ownik rolniczy L. Zimnego)

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2004-01-19 13:44:51 GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiœcie Laufe nie laufe :)
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
Zawsze jest problem, kiedy obydwie odpowiedzi s¹ jednakowo dobre :-(
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5im Laufe der Blütezeit
SATRO
4nizej
Jerzy Czopik


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nizej


Explanation:
cremegelben Blumen, die mit der Blütenreife heller werden

cremegelben, mit der Blütenreife heller werdenden Blumen

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 3623

24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
w miarê kwitnienia
im Laufe der Blütezeit


Explanation:
Im laufe der Blütezeit...
Wiele specjalistycznych witryn internetowych stosuje to okreœlenie, a sam okres kwitnienia to w³aœnie Blütezeit... (Potwierdza to sk¹din¹d s³ownik rolniczy L. Zimnego)

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2004-01-19 13:44:51 GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiœcie Laufe nie laufe :)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1009
Grading comment
Zawsze jest problem, kiedy obydwie odpowiedzi s¹ jednakowo dobre :-(

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bdasler: obie odpowiedzi są ok
22 mins
  -> Zasadniczo tak, ale bardzo skromnie stwierdzę, że moja propozycja mi osobiście się bardziej podoba :) Dzięksik za agrijka :)

agree  Alina Brockelt
1 hr
  -> Merci bien

agree  Angela Nowicki
3 hrs
  -> Takk

agree  Anna Bittner
5 hrs
  -> A tym razem duńskie Tak!

agree  Ewunia
20 hrs
  -> Dzięki