KudoZ home » Polish to German » Other

operator obrabiarek skrawających

German translation: Bediener von Zerspanungsmaschinen

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:operator obrabiarek skrawających
German translation:Bediener von Zerspanungsmaschinen
Entered by: Agnieszka1234

12:45 Mar 15, 2018
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
Polish term or phrase: operator obrabiarek skrawających
uzyskał potwierdzenie posiadania następujących kwalifikacji zawodowych w obrębie zawodu: "operator obrabiarek skrawających"
Proszę o pomoc w tłumaczeniu nazwy tego zawodu. Z góry dziękuję za pomoc.
Agnieszka1234
Bediener von Zerspanungsmaschinen
Explanation:
Maszyny CNC, a obrabiarki skrawające to dwa zupełnie różne pojęcia. Istnieją zarówno obrabiarki nieskrawające ze sterowaniem CNC, jak i obrabiarki skrawające bez takiego sterowania.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Wielkie dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Bediener von spanabhebenden Werkzeugmaschinen
Dariusz Rabus
4 +1Bediener von Zerspanungsmaschinen
Crannmer
3CNC Bediener
Piotr Hasny


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
CNC Bediener


Explanation:
W celu sprawdzenia odsyłam do www.google.com


Piotr Hasny
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 25

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Bediener von Zerspanungsmaschinen


Explanation:
Maszyny CNC, a obrabiarki skrawające to dwa zupełnie różne pojęcia. Istnieją zarówno obrabiarki nieskrawające ze sterowaniem CNC, jak i obrabiarki skrawające bez takiego sterowania.

Crannmer
PRO pts in category: 293
Grading comment
Wielkie dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: IMO ex aequo.
22 hrs
  -> thx

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Bediener von spanabhebenden Werkzeugmaschinen


Explanation:
Z własnego doświadczenia zawodowego.

Dariusz Rabus
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: IMO ex aequo.
21 hrs