KudoZ home » Polish to German » Sports / Fitness / Recreation

wyczynowa geometria

German translation: Rahmengeometrie für Leistungssportler


15:31 Dec 27, 2010
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Sports / Fitness / Recreation / model roweru
Polish term or phrase: wyczynowa geometria
Wyczynowa geometria ramy Level A+ sprawia, że walka w ciężkim terenie jest przyjemnością. Pokonywanie stromych podjazdów, karkołomnych zjazdów czy ciasnych i technicznych zakrętów nie stanowi najmniejszej trudności.
dot. rowerów model Level A+ Team Edition, którego najważniejszym elementem jest w pełni carbonowa rama wykonana w technologii unit direction
klick
Poland
German translation:Rahmengeometrie für Leistungssportler
Explanation:
j.w.

--------------------------------------------------
Note added at 2 Tage5 Stunden (2010-12-29 20:57:06 GMT)
--------------------------------------------------

No i jeżeli rama carbonowa, to rzeczywiście wyczynowa w takim znaczeniu
Selected response from:

Dariusz Prochotta
Germany
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sportliche Geometrie
nikodem
4Rahmengeometrie für Leistungssportler
Dariusz Prochotta


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sportliche Geometrie


Explanation:
Jezeli juz sport, to wyczynowy... Patrz linki


    Reference: http://www.preisroboter.de/ergebnis27289932.html
    Reference: http://www.fahrrad.de/community/community/forum/allgemeines-...
nikodem
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Rabus
46 mins
  -> dziekuje

neutral  Dariusz Prochotta: uważam. że "sportliche Geometrie" to za mało. Posiadam rower, który ma sportową geometrię, ale niestety nie jest to "geometria wyczynowa". To zupełnie inna kategoria cenowa.
1 day 23 hrs

2 days 46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Rahmengeometrie für Leistungssportler


Explanation:
j.w.

--------------------------------------------------
Note added at 2 Tage5 Stunden (2010-12-29 20:57:06 GMT)
--------------------------------------------------

No i jeżeli rama carbonowa, to rzeczywiście wyczynowa w takim znaczeniu

Dariusz Prochotta
Germany
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dzięki!