KudoZ home » Polish to German » Sports / Fitness / Recreation

zajecia sportowe, zajecia muzyczne

German translation: Sport- und Musikstunde


09:05 Feb 16, 2012
Polish to German translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / zajecia
Polish term or phrase: zajecia sportowe, zajecia muzyczne
hej zastanawialam sie jak przetlumaczyc na przyklad zajecia sportowe dla dzieci, a jak zajecia z pedagogiem, rehabilitantem czy zajecia muzyczne. Czy mowimy tutaj o Unterricht? czy bardziej o Beschäftigung czy po prostu Tätigkeit? Chodzi tutaj ogolnie o rozne zajecia dla dzieci z problemami ruchowymi.

Z gory dziekuje za pomoc.
zerus
German translation:Sport- und Musikstunde
Explanation:
Sport- und Musikstunde, Unterreicht jest raczej w szkole.
Selected response from:

barbara_hoeger
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Sport- und Musikstunde
barbara_hoeger
4tu: Sport und Musik im Förderunterricht
Jo_Li
4Sport- und Musikunterreicht
Dariusz Rabus
3Sport, Musik
Mariusz Wstawski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Sport, Musik


Explanation:
w innych przypadkach złożenia ze 'Stunde' (może też oznaczać zajęcia trwające np. 45 min. czy 1,5 godz.)

Mariusz Wstawski
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Sport- und Musikstunde


Explanation:
Sport- und Musikstunde, Unterreicht jest raczej w szkole.

Example sentence(s):
  • Kinder gehen in die Schule, daneben haben sie ihre Freizeitaktivitäten, treiben Sport oder gehen in die Musikstunde
  • Oft ist der Anfahrtsweg zu Sport- oder Musikstunde recht weit,.......

    Reference: http://www.mbjs.brandenburg.de/cms/detail.php/bb1.c.263710.d...
barbara_hoeger
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  pasjonatka77
3 hrs

agree  Mariusz Wstawski
76 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Sport- und Musikunterreicht


Explanation:
Np. w przedszkolu to też Unterricht, nie tylko w szkole.


    Reference: http://www.google.pl/#sclient=psy-ab&hl=pl&source=hp&q=%22Sp...
Dariusz Rabus
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tu: Sport und Musik im Förderunterricht


Explanation:
Proponuje rozwiazanie pozwalajace na rozrozenienie zajec terapeutycznych od szkolnych Bewegungs -Förderunterricht, a nawet Musiktherapie. Lub tak jak wyzej:
Sport und Musik im Förderunterricht.
pozdrawiam

Jo_Li
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman