KudoZ home » Polish to German » Tech/Engineering

wał przyjęcia mocy maszyny

German translation: Abtriebswelle


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wał przyjęcia mocy maszyny
German translation:Abtriebswelle
Entered by: SATRO

13:17 Nov 3, 2003
Polish to German translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: wał przyjęcia mocy maszyny
Wał przegubowo-teleskopowy (między wałem odbioru mocy a wałem przyjęcia mocy maszyny)...
Urszula piechowicz
Abtriebswelle
Explanation:
NIe wiem wprawdzie o jak¹ maszynê chodzi ale tak przypuszczam, ¿e to mo¿e byæ to...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 0 min (2003-11-03 14:18:05 GMT)
--------------------------------------------------

£adnie pokazane: http://www.elektroniknet.de/topics/automatisieren/fachthemen...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 1 min (2003-11-03 14:19:24 GMT)
--------------------------------------------------

I porównanie wyników z \"googlarza\":
http://www.googlefight.com/cgi-bin/compare.pl?q1=Leistungsab...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 31 mins (2003-11-03 16:49:34 GMT)
--------------------------------------------------

S£OWNIK TECHNICZNY NIEMIECKO-POLSKI:
Abtrieb(s)welle - f masz. wa³ek odbioru mocy, wa³ wyjœciowy

Chyba potwierdzi³em...
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Leistungsabnahmewelle
Andrzej Mierzejewski
3 +2Abtriebswelle
SATRO
4Kraftaufnahmewellehenryk


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Leistungsabnahmewelle


Explanation:
z doœwiadczenia

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 319

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wa³ przyjêcia mocy maszyny
Kraftaufnahmewelle


Explanation:
kto wie

henryk
PRO pts in pair: 32

52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
wa³ przyjêcia mocy maszyny
Abtriebswelle


Explanation:
NIe wiem wprawdzie o jak¹ maszynê chodzi ale tak przypuszczam, ¿e to mo¿e byæ to...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 0 min (2003-11-03 14:18:05 GMT)
--------------------------------------------------

£adnie pokazane: http://www.elektroniknet.de/topics/automatisieren/fachthemen...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 1 min (2003-11-03 14:19:24 GMT)
--------------------------------------------------

I porównanie wyników z \"googlarza\":
http://www.googlefight.com/cgi-bin/compare.pl?q1=Leistungsab...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 31 mins (2003-11-03 16:49:34 GMT)
--------------------------------------------------

S£OWNIK TECHNICZNY NIEMIECKO-POLSKI:
Abtrieb(s)welle - f masz. wa³ek odbioru mocy, wa³ wyjœciowy

Chyba potwierdzi³em...

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1009
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Bittner
68 days

agree  lim0nka
68 days