KudoZ home » Polish to German » Tech/Engineering

instalacje elektryczne sygnalizacyjne

German translation: elektrische Signalanlagen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:instalacje elektryczne sygnalizacyjne
German translation:elektrische Signalanlagen
Entered by: Agnieszka Socha

10:33 Jan 16, 2004
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: instalacje elektryczne sygnalizacyjne
wykonywanie instalacji elektrycznych sygnalizacyjnych
Agnieszka Socha
elektrische Signalanlagen
Explanation:
Tu nie chodzi chyba o same przewody, a o cale instalacje, wiec wtedy ww. byloby chyba lepsze
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziêkujê piêknie :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3elektrische Signalanlagen
Jerzy Czopik
3(Elektro)meldeleitungen
SATRO


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(Elektro)meldeleitungen


Explanation:
Ale trochê ma³o kontekstu :)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1009

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
elektrische Signalanlagen


Explanation:
Tu nie chodzi chyba o same przewody, a o cale instalacje, wiec wtedy ww. byloby chyba lepsze

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 3623
Grading comment
Dziêkujê piêknie :)