Tekst jednolity

Russian translation: сводный текст

Polish term or phrase:Tekst jednolity
Russian translation:сводный текст
Entered by: bearded_tom

15:07 Jun 21, 2018
Polish to Russian translations [Non-PRO]
Law/Patents - Law (general) / Ustawodawstwo
Polish term or phrase: Tekst jednolity
Na podstawie ustawy z dnia. Prawo własności przemysłowej (tekst jednolity, Dz. U. z...
bearded_tom
сводный текст
Explanation:
Cводный текст - с последующими изменениями и дополнениями.

Tekst jednolity – tekst aktu prawnego uwzględniający wszelkie zmiany, jakie w nim zaszły od chwili ogłoszenia albo od chwili ogłoszenia poprzedniego tekstu jednolitego.
Selected response from:

Stanislaw Karpenok
Russian Federation
Grading comment
Dziękuję bardzo za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1сводный текст
Stanislaw Karpenok
3единый текст
Andrzej Grzegrzółka


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
сводный текст


Explanation:
Cводный текст - с последующими изменениями и дополнениями.

Tekst jednolity – tekst aktu prawnego uwzględniający wszelkie zmiany, jakie w nim zaszły od chwili ogłoszenia albo od chwili ogłoszenia poprzedniego tekstu jednolitego.

Example sentence(s):
  • Сводный текст Европейского соглашения, касающегося работы экипажей транспортных средств, производящих. международные автомобильные пере
Stanislaw Karpenok
Russian Federation
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziękuję bardzo za pomoc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alla Kukolenko: согласна
12 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tekst jednolity
единый текст


Explanation:
tekst jednolity - единый текст

Andrzej Grzegrzółka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12