KudoZ home » Polish to Russian » Other

memo

Russian translation: примечание


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:memo
Russian translation:примечание
Entered by: Vitali Stanisheuski

12:59 Aug 12, 2006
Polish to Russian translations [PRO]
Other / oprogramowanie bankowe
Polish term or phrase: memo
Obsługa > Depozyty >Szczegóły
Ekran po wybraniu Szczegóły, należy wybrać w opcji Wybierz rachunek ➊,
należy wybrać odpowiedni numer rachunku, a następnie zapoznać się z jego
szczegółami w poszczególnych grupach:
􀂉 Dane sumaryczne ➋
􀂉 Dane podstawowe ➌
􀂉 Dane finansowe – kwoty ➍
􀂉 Dane finansowe – odsetki ➎
􀂉 Dane finansowe – dyspozycja ➏
􀂉 Dane finansowe – daty ➐
􀂉 Dane **Memo** ➑

Obsługa > Kredyty Rachunki bieżące> Szczegóły
Po rozwinięciu zakładki Rachunki bieżące i wybraniu Szczegóły, można obejrzeć
Szczegóły rachunku bieżącego ➊, które dzielą się na poszczególne sekcje:
􀂉 Wybór konta ➋
􀂉 Dane sumaryczne ➌
􀂉 Dane podstawowe ➍
􀂉 Dane finansowe – kwoty ➎
􀂉 Dane finansowe – odsetki ➏
􀂉 Dane o ryzyku ➐
􀂉 Dane **Memo** ➑
Vitali Stanisheuski
Belarus
примечание
Explanation:
Memo = krótka notatka = заметка, примечание

Майкрософт называет memo поля для коротких заметок в текстовом формате, длиной до 256 знаков. Я почти уверена, что и здесь это поля для короткой дополнительной информации.
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
Спасибо!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4поле Мemo
Sergei Kramitch
4примечание
Natalie


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
примечание


Explanation:
Memo = krótka notatka = заметка, примечание

Майкрософт называет memo поля для коротких заметок в текстовом формате, длиной до 256 знаков. Я почти уверена, что и здесь это поля для короткой дополнительной информации.

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 64
Grading comment
Спасибо!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
поле Мemo


Explanation:
или Мemo-поле.
Мой "Контекст" дает такой дословный перевод. Содержит тип данных.

Sergei Kramitch
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 16