KudoZ home » Polish to Spanish » Construction / Civil Engineering

zagęszczarka płytowa

Spanish translation: bandeja compactadora


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:zagęszczarka płytowa
Spanish translation:bandeja compactadora
Entered by: ewacarlos

14:08 Feb 1, 2012
Polish to Spanish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / sprzęt do wykonywania dróg
Polish term or phrase: zagęszczarka płytowa
hmmmm, a to jak się po hiszpańsku nazywa?

Z góry dziękuję,

Ewa.
ewacarlos
Spain
bandeja compactadora
Explanation:
na przykład
Selected response from:

MirWit
Poland
Grading comment
Dziękuję. Ponieważ w tekście, który miałam do tłumaczenia, rozdzielili niektóre maszyny, które teoretycznie nazywają się tak samo, ta bandeja bardziej mi pasowała do całego opisu wykonywanych robót.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1compactador vibratorio
Marta Maslowska
4compactador de placa
Marlena Trelka
3bandeja compactadora
MirWit


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bandeja compactadora


Explanation:
na przykład


    Reference: http://todoengeneradores.com/BANDEJA-COMPACTADORA-ITCPOWER-H...
    Reference: http://www.alquiser.es/productos/excavacion.htm
MirWit
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję. Ponieważ w tekście, który miałam do tłumaczenia, rozdzielili niektóre maszyny, które teoretycznie nazywają się tak samo, ta bandeja bardziej mi pasowała do całego opisu wykonywanych robót.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
compactador de placa


Explanation:
vibratorio to zagęszczarka wibracyjna, podobne ale nie to samo.

Marlena Trelka
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 113

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
compactador vibratorio


Explanation:
U mnie w firmie Hiszpanie mowia "compactador vibratorio".
W tekstach spotkalam sie tez z "placa vibratoria", "compactador de placa" (ale oba okreslenia sa chyba bardziej Lat. Am.), "plancha compactadora".

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2012-02-02 06:45:47 GMT)
--------------------------------------------------

https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:vWCtvskrnDIJ:www....

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2012-02-02 06:45:55 GMT)
--------------------------------------------------

https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:vWCtvskrnDIJ:www....


    Reference: http://salemeakelaccesorios.blogspot.com/
Marta Maslowska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 69
Notes to answerer
Asker: Dziękuję. Ponieważ w tekście, który miałam do tłumaczenia, rozdzielili niektóre maszyny, które teoretycznie nazywają się tak samo, ta bandeja bardziej mi pasowała do całego opisu wykonywanych robót.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ossetta
51 mins