KudoZ home » Polish to Spanish » Law (general)

Protestujący

Spanish translation: Reclamante


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Protestujący
Spanish translation:Reclamante
Entered by: Anna Starzec

16:38 Nov 26, 2008
Polish to Spanish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: Protestujący
Chodzi o jednego z wykonawców, ktory wnosi protest w postepowaniu o udzielenie zamowienia.

Wielkie dzieki
Anna Starzec
Spain
Reclamante
Explanation:
TEż mam zawsze z tym problemy :)

http://www.proz.com/kudoz/polish_to_spanish/law_general/2520...




--------------------------------------------------
Note added at   27 min (2008-11-26 17:05:43 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=reclamación en el concur...


Hiszpanie protestowali przeciwko użyciu słowa PROTESTA z resztą co z tym zrobić? Że niby PROTESTANTE???

--------------------------------------------------
Note added at   17 godz. (2008-11-27 10:17:16 GMT)
--------------------------------------------------

Protesta to bardziej np. protest wekslowy moim zdaniem. Skonsultuj z klientem, moi klienci, mocno co prawda już zasiedziali w polskich realiach odrzucili mi wtedy użycie protesta (patrz link).
Selected response from:

AgaWrońska
Grading comment
Wielkie dzieki za sugestie. druga wersja tez byla OK, ale reclamante jakies takie bardziej uniwersalne i krotsze. i mozna tez uzyc nawet jak sie zostalo przy slowie protesta (tak jak w moim przypadku) w moim przypadku klient nie protestowal na to slowo ;-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ReclamanteAgaWrońska
4el que presenta/los que presentan la protesta
Olga Furmanowska


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
el que presenta/los que presentan la protesta


Explanation:
Tak bym to po prostu ujęła.

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2008-11-26 17:07:39 GMT)
--------------------------------------------------

Wg "Diccionario comercial financiero":

1. presentar una protesta - wnieść protest

Olga Furmanowska
Spain
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 47

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Reclamante


Explanation:
TEż mam zawsze z tym problemy :)

http://www.proz.com/kudoz/polish_to_spanish/law_general/2520...




--------------------------------------------------
Note added at   27 min (2008-11-26 17:05:43 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=reclamación en el concur...


Hiszpanie protestowali przeciwko użyciu słowa PROTESTA z resztą co z tym zrobić? Że niby PROTESTANTE???

--------------------------------------------------
Note added at   17 godz. (2008-11-27 10:17:16 GMT)
--------------------------------------------------

Protesta to bardziej np. protest wekslowy moim zdaniem. Skonsultuj z klientem, moi klienci, mocno co prawda już zasiedziali w polskich realiach odrzucili mi wtedy użycie protesta (patrz link).

AgaWrońska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
Wielkie dzieki za sugestie. druga wersja tez byla OK, ale reclamante jakies takie bardziej uniwersalne i krotsze. i mozna tez uzyc nawet jak sie zostalo przy slowie protesta (tak jak w moim przypadku) w moim przypadku klient nie protestowal na to slowo ;-)
Notes to answerer
Asker: Czyli co w koncu powinno sie uzyc, reclamacion czy protesta? Sama sie juz zamieszalam.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Jakacka Márquez: :)
3 days25 mins