KudoZ home » Polish to Spanish » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

półrękaw termokurczliwy

Spanish translation: manga abierta termocontráctil


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:półrękaw termokurczliwy
Spanish translation:manga abierta termocontráctil
Entered by: Anna Starzec

12:37 Feb 21, 2008
Polish to Spanish translations [PRO]
Materials (Plastics, Ceramics, etc.) / opakowania
Polish term or phrase: półrękaw termokurczliwy
Hej, ktos wie jak to jest po hiszpansku?
z kontekstu wiele nie wynika bo tekst jest postanowieniem prokuratora o zmianie przedstawienia zarzutów i zdanie brzmi:
XXX wyludzil towar w postaci:
- pólrekawu termokurczliwego, tasmy samoprzylepnej, itd.
Jest to jakis rodzaj opakowania. znalazlam w internecie jak wyglada taki pólrekaw foliowy: http://marketeo.com/en/productDetail/80282_.html

z góry dziekuje za pomoc
Anna Starzec
Spain
manga abierta termocontráctil
Explanation:
Półrękaw to inaczej rękaw rozcięty, czyli manga abierta.

Pozdrawiam,
K.
Selected response from:

Konrad Dylo
Spain
Grading comment
wielkie dzieki za pomoc!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2manga abierta termocontráctil
Konrad Dylo
4rollo de manga de plástico termoretractable
Tradpol


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rollo de manga de plástico termoretractable


Explanation:
To jest nazwa w najwyzszym stopniu opisowa... Definicja poniej

--------------------------------------------------
Note added at   10 min (2008-02-21 12:48:27 GMT)
--------------------------------------------------

Definicja sie nie zapisala: półrękaw foliowy w formie rękawa rozciętego z boku do produkcji torebek lub termokurczliwy do pakowania w zgrzewki

Tradpol
Poland
Native speaker of: Polish

42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
manga abierta termocontráctil


Explanation:
Półrękaw to inaczej rękaw rozcięty, czyli manga abierta.

Pozdrawiam,
K.


    Reference: http://www.quiminet.com.mx/pr0/manga%2Babierta%2Btermocontra...
Konrad Dylo
Spain
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
wielkie dzieki za pomoc!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  IwonaASzymaniak
1 hr
  -> Dzięki :)

agree  Monika Jakacka Márquez: :)
1 hr
  -> Dzięx :)