KudoZ home » Polish to Ukrainian » Science (general)

kustorz

Ukrainian translation: хоронитель


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:kustorz
Ukrainian translation:хоронитель
Entered by: Anna Korzeniowska-Bihun

09:18 Feb 9, 2009
Polish to Ukrainian translations [PRO]
Art/Literary - Science (general)
Polish term or phrase: kustorz
Pracownik muzeum.
Anna Korzeniowska-Bihun
хоронитель
Explanation:
хоронитель - kustorz
доглядач – nadzorca

--------------------------------------------------
Note added at 1 day44 mins (2009-02-10 10:02:59 GMT)
--------------------------------------------------

Джерело світла і творення – от більш придатне визначення",- пише хоронитель Музею мистецтва й історії Сен-Дені (Франція) Жан Роллен у журналі "Muzeum"
Selected response from:

Sergei Kramitch
Grading comment
Як завжди дуже дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5хоронитель
Sergei Kramitch
4Доглядач музею
Alla Kukolenko


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Доглядач музею


Explanation:
2) (хранитель, -ница музея) консерва́тор, -рка, охоро́нник (охоро́нець), -ро́нниця, догля́дач, -чка (музе́ю), (гал.) ку́стос (м. р.)

Alla Kukolenko
Native speaker of: Native in RussianRussian

1 day42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
хоронитель


Explanation:
хоронитель - kustorz
доглядач – nadzorca

--------------------------------------------------
Note added at 1 day44 mins (2009-02-10 10:02:59 GMT)
--------------------------------------------------

Джерело світла і творення – от більш придатне визначення",- пише хоронитель Музею мистецтва й історії Сен-Дені (Франція) Жан Роллен у журналі "Muzeum"

Example sentence(s):
  • Джерело світла і творення – от більш придатне визначення\
  • ... він працював учителем у гімназії та хоронителем відомого Музею ім. Дзедушицьких, організував і очолив просвітницьке товариство «Руська
Sergei Kramitch
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Як завжди дуже дякую!