KudoZ home » Portuguese to Polish » Law (general)

Os meus Dados Sao Pessoais

Polish translation: moje dane należą do mnie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Portuguese term or phrase:Os meus Dados Sao Pessoais
Polish translation:moje dane należą do mnie
Entered by: Daisy7

12:34 Nov 26, 2008
Portuguese to Polish translations [PRO]
Law (general)
Portuguese term or phrase: Os meus Dados Sao Pessoais
Niestety nie znam portugalskiego (tylko trochę hiszpański), więc będę wdzięczna za podpowiedz, czy ta wypowiedź oznacza: Moje dane są nieaktualne?
Tekst pochodzi z obrazka w następującym artykule dotyczącym ochrony danych dzieci:
http://www.madrid.org/cs/Satellite?c=CM_Revista_FP&cid=11424...
Daisy7
moje dane należą do mnie
Explanation:
dosłownie byłoby "moje dane są osobiste"
Pozdrowienia
MC
Selected response from:

Michal Cieslak
Grading comment
Serdecznie dziekuje za wszystkie odpowiedzi. Najwierniejsze jest odpowiedz Paulistano, ale ta bardziej mi pasuje do kontekstu ochrony danych dzieci. Dziekuje serdecznie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5moje dane należą do mnieMichal Cieslak
5Moje dane są to dane osobowe
Paulistano
3moje dane należą do mnie
Michał Szcześniewski


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
moje dane należą do mnie


Explanation:
dosłownie byłoby "moje dane są osobiste"
Pozdrowienia
MC

Michal Cieslak
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Serdecznie dziekuje za wszystkie odpowiedzi. Najwierniejsze jest odpowiedz Paulistano, ale ta bardziej mi pasuje do kontekstu ochrony danych dzieci. Dziekuje serdecznie!
Notes to answerer
Asker: Bardzo dziękuję za obie odpowiedzi :)


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
moje dane należą do mnie


Explanation:
Raczej tak bym to widział. Chodzi o to, żeby młodzież miała świadomość czym są dane osobowe.

Michał Szcześniewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Moje dane są to dane osobowe


Explanation:
Myślę, e o to chodzi (słowo osobowe wyjaśnia, że podlegają ochronie)

Paulistano
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in PortuguesePortuguese
PRO pts in category: 8