angajament la termen

English translation: long term financing by installment payments

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:angajament la termen
English translation:long term financing by installment payments
Entered by: Lavinia Pirlog

21:35 May 23, 2003
Romanian to English translations [Non-PRO]
Bus/Financial / finante
Romanian term or phrase: angajament la termen
Finantari pe termen lung prin angajamente la termen.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
long term financing by installment payments
Explanation:
poate nu e cea mai buna formulare, dar cam asta e, se acorda anumite sume pt finantare in rate (fixe , normal si stabilite printr-un contract) la anumite intervale si beneficiarul trebuie sa indeplineasca anumite conditii ca sa primeasca rata urmatoare
sper sa te ajute
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4long term financing by installment payments
Anca Nitu
2Finances for long term through deadline plegde
Vasile Ros


Discussion entries: 2





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Finances for long term through deadline plegde


Explanation:
I am not sure but sound like trust deposits

Vasile Ros
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

3 days 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
long term financing by installment payments


Explanation:
poate nu e cea mai buna formulare, dar cam asta e, se acorda anumite sume pt finantare in rate (fixe , normal si stabilite printr-un contract) la anumite intervale si beneficiarul trebuie sa indeplineasca anumite conditii ca sa primeasca rata urmatoare
sper sa te ajute

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1893




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search