casa de comenzi

English translation: home delivery sales/ mail-order houses

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:casa de comenzi
English translation:home delivery sales/ mail-order houses
Entered by: Lavinia Pirlog

03:30 Oct 25, 2005
Romanian to English translations [PRO]
Business/Commerce (general) / comert
Romanian term or phrase: casa de comenzi
Evazionistii sunt din nou cu un pas inaintea oamenilor legii. Din cauza controalelor dese facute de Garda Financiara si a amenzilor tot mai usturatoare, contrabandistii au inceput sa parareasca tarabele din piete. Au gasit, in schimb, noi modalitati prin care-si vand marfa la negru: sistemul Caselor de Comenzi.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
home delivery sales/ mail-order houses
Explanation:
ma gandesc ca pot fi si prin telefon, posta, nu neaparat online. observ ca cele online au in general bunuri "legale".
Selected response from:

Andreea Sepi
Germany
Grading comment
Multumesc tuturor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3home delivery sales/ mail-order houses
Andreea Sepi
4online store
Cristina Butas


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
online store


Explanation:
cred ca este vorba despre siturile web comerciale (vezi pe Google cate gasesti deja in Romania!), unde clientul poate face cumparaturi online

sinonime: online store / virtual shop / Internet shop


    Reference: http://www.casadecomenzi.ro
Cristina Butas
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
home delivery sales/ mail-order houses


Explanation:
ma gandesc ca pot fi si prin telefon, posta, nu neaparat online. observ ca cele online au in general bunuri "legale".


    Reference: http://www.census.gov/epcd/naics/NDEF454.HTM
Andreea Sepi
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc tuturor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov: tocmai am avut si eu mail order house intr-un text
2 hrs

agree  Maria Diaconu
5 hrs

agree  Marcella Magda
7 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search