al omului, El a judecat, judecatorul meu

English translation: Daniel - God has judged, the Lord is my Judge

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:al omului, El a judecat, judecatorul meu
English translation:Daniel - God has judged, the Lord is my Judge
Entered by: Cristina Chaplin

15:06 Jun 20, 2006
Romanian to English translations [Non-PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama / name origin
Romanian term or phrase: al omului, El a judecat, judecatorul meu
aner=
notes
man's... (need more context to be 100% accurate), He has judged, my Judge
Explanation:
I believe it is related somehow to a religious theme because we adress the Lord God Almighty using the thirds singular, written in capital letter. Also one of the atributes of God is being a righteous Jugde.

Portalul biblic CERCETATI SCRIPTURILE - www.cercetatiscripturile.org
Dumnezeu, Judecatorul cel drept sade pe tronul Sau de slava stralucitoare. ... “Voia Tatalui Meu este ca oricine vede pe Fiul, si crede in El, sa aiba viata ...
www.cercetatiscripturile.org/legea_lui_dumnezeu.htm - 55k - Cached - Similar pages

Portalul biblic CERCETATI SCRIPTURILE - www.cercetatiscripturile.org
Dumnezeu, Judecatorul cel drept sade pe tronul Sau de slava stralucitoare. ... “Voia Tatalui Meu este ca oricine vede pe Fiul, si crede in El, sa aiba viata ...
www.cercetatiscripturile.org/legea_lui_dumnezeu.htm - 55k - Cached - Similar pages

Sfantul SIMEON NOUL TEOLOG - Imnele iubirii dumnezeiesti
Cei ce s-au unit prin impartasirea de sfantul Duh, cu Dumnezeu inca de aici, plecand din viata vor fi ... Ziditorul si Judecatorul meu, Cel ce ai stapanire ...
www.crestinortodox.ro/__-c118-p42-new.html - 56k - Cached - Similar pages

Sfantul IGNATIE BRIANCEANINOV - DESPRE INSELARE
... in fata lui Dumnezeu Judecatorul, in fata ingerilor Lui, in fata intregii omeniri. Presimtind starea sufletului meu in aceste clipe cutremuratoare, ...
www.crestinortodox.ro/vederea_pacatului_propriu_-c155-p9-ne... - 60k - Cached - Similar pages

Zaharia 3:1-5
Scripturile Il descriu deseori pe Dumnezeu ca pe un judecator drept (Psalmul 7:11). In pilda oilor si a caprelor, Fiul Omului – Isus Hristosul – va veni ...
www.scholia.net/newpage217.htm - 21k - Cached - Similar pages



--------------------------------------------------
Note added at 1 day19 hrs (2006-06-22 10:28:06 GMT)
--------------------------------------------------

Daniel (First Name Origin and Meaning)



Origin
Hebrew
Meaning
God is my judge.
Gender
Male

http://www.weddingvendors.com/baby-names/meaning/daniel/
Selected response from:

Cristina Chaplin
United Kingdom
Grading comment
Thanks everyone to join in my topic. And always thanks for your support in Rumanian, Christina!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3man's... (need more context to be 100% accurate), He has judged, my Judge
Cristina Chaplin
3Numele Daniel inseamna "Domnul e judecatorul meu"
Laurentiu Chiriac


Discussion entries: 4





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
man's... (need more context to be 100% accurate), He has judged, my Judge


Explanation:
I believe it is related somehow to a religious theme because we adress the Lord God Almighty using the thirds singular, written in capital letter. Also one of the atributes of God is being a righteous Jugde.

Portalul biblic CERCETATI SCRIPTURILE - www.cercetatiscripturile.org
Dumnezeu, Judecatorul cel drept sade pe tronul Sau de slava stralucitoare. ... “Voia Tatalui Meu este ca oricine vede pe Fiul, si crede in El, sa aiba viata ...
www.cercetatiscripturile.org/legea_lui_dumnezeu.htm - 55k - Cached - Similar pages

Portalul biblic CERCETATI SCRIPTURILE - www.cercetatiscripturile.org
Dumnezeu, Judecatorul cel drept sade pe tronul Sau de slava stralucitoare. ... “Voia Tatalui Meu este ca oricine vede pe Fiul, si crede in El, sa aiba viata ...
www.cercetatiscripturile.org/legea_lui_dumnezeu.htm - 55k - Cached - Similar pages

Sfantul SIMEON NOUL TEOLOG - Imnele iubirii dumnezeiesti
Cei ce s-au unit prin impartasirea de sfantul Duh, cu Dumnezeu inca de aici, plecand din viata vor fi ... Ziditorul si Judecatorul meu, Cel ce ai stapanire ...
www.crestinortodox.ro/__-c118-p42-new.html - 56k - Cached - Similar pages

Sfantul IGNATIE BRIANCEANINOV - DESPRE INSELARE
... in fata lui Dumnezeu Judecatorul, in fata ingerilor Lui, in fata intregii omeniri. Presimtind starea sufletului meu in aceste clipe cutremuratoare, ...
www.crestinortodox.ro/vederea_pacatului_propriu_-c155-p9-ne... - 60k - Cached - Similar pages

Zaharia 3:1-5
Scripturile Il descriu deseori pe Dumnezeu ca pe un judecator drept (Psalmul 7:11). In pilda oilor si a caprelor, Fiul Omului – Isus Hristosul – va veni ...
www.scholia.net/newpage217.htm - 21k - Cached - Similar pages



--------------------------------------------------
Note added at 1 day19 hrs (2006-06-22 10:28:06 GMT)
--------------------------------------------------

Daniel (First Name Origin and Meaning)



Origin
Hebrew
Meaning
God is my judge.
Gender
Male

http://www.weddingvendors.com/baby-names/meaning/daniel/

Cristina Chaplin
United Kingdom
Native speaker of: Romanian
Grading comment
Thanks everyone to join in my topic. And always thanks for your support in Rumanian, Christina!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea: "of man"
8 hrs
  -> multumesc Bogdan!

agree  Laurentiu Chiriac: Imi pare rau, n-am vazut nota la timp.
1 day 14 hrs
  -> nu e nimic :) o zi buna in continuare Laurentiu!

agree  Tanakasan: I really appreciate you and skilled trans.
2 days 4 hrs
  -> thank you Tanakasan!

1 day 19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Numele Daniel inseamna "Domnul e judecatorul meu"


Explanation:
Many biblical names have the ending "el" which is the Name of God; Israel is "power with God", a.s.o.
Of course the context is scarce, and so is the level of confidence.


    Reference: http://www.sacred-texts.com/bib/ebd/ebd097.htm
    Reference: http://www.keyway.ca/htm2003/20030125.htm
Laurentiu Chiriac
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in RussianRussian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search