vopsea lavabilă

English translation: emulsion paint

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:vopsea lavabila
English translation:emulsion paint
Entered by: asco

07:26 Apr 27, 2005
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Romanian term or phrase: vopsea lavabilă
sau cum i se mai spune vopsea "valabilă" sau chiar "vandabilă" !! :-)

Ma intereseaza o denumire consacrata engleză (US/UK) alta decat "washable paint", care cred ca nu se foloseste.

Am cautat prin glosare si...:
"Results: No results found."
asco
emulsion paint
Explanation:
cesta este termenul generic
http://www.decoratingdirect.co.uk/Coatings/Standard_Internal...

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2005-04-27 07:52:28 GMT)
--------------------------------------------------

si pe bidonul meu scrie la fel
Selected response from:

Tudor Soiman
Grading comment
Multumesc tuturor, mai ales lui Heinz Lahni care a fost "Speedy Gonzales", si al carui raspuns l-am folosit de fapt, insa totusi cred ca termenul general de "Emulsion paint" este "slightly better", ptr. ca "Latex paint" e doar unul din tipurile de "Emulsion paint", chiar daca a fost primul tip de vosea de acest gen fiind si acum cel mai raspandit tip de "Emulsion paint", denumirea corecta a acestui tip particular fiind "Latex Emulsion Paint".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3emulsion paint
Tudor Soiman
4 +1latex paint
Heinz Lahni (X)
4washable coating
Maria Diaconu
3lavable paint
NINA (Irina) SMOLEANU
2water soluble paint
Lydia Molea


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vopsea lavabilă
latex paint


Explanation:
vezi google

Heinz Lahni (X)
Native speaker of: Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  aurafas: sau sinonime: rubber-base paint, latex, water-base paint
18 mins

7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
vopsea lavabilă
water soluble paint


Explanation:
may be an option, but I'm not sure

washable paint is usually used for water colors for kids and the like

Lydia Molea
Germany
Works in field
Native speaker of: German
PRO pts in category: 4

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vopsea lavabilă
washable coating


Explanation:
cred că acesta este termenul, deşi în GDT este washable paint...

permeable and protective coating for interiors and exteriors
PRODUCT DESCRIPTION
copolymer resin resistant to alkalis, hard aggregates such as quartz, mica and silica, selected pigments and special additives.
FEATURES
• excellent elasticity at low temperature
• water repellent
• resistant to alkalis and acid rains
• it allows surfaces to breath
• non-flammable
DECORATIVE APPEARANCE
matt and slightly coarse
APPLICATION brushroller
COVERING CAPACITY
4 m²/l (2 coats)
DRYING TIME
12 hours between 1° and 2° coat
PACKAGING
4 l and 15 l container
http://www.rialto-colors.com/products/zip.htm

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2005-04-27 07:42:28 GMT)
--------------------------------------------------

Probabil că washable paint se referă la pictură, nu ştiu sigur.

Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vopsea lavabilă
lavable paint


Explanation:
Lavable white paint (tin 14,0 litre everyone). updated on 3/31/2004. Price On
Enquiry Offer valid till 9/27/2004. Compare. 8. 4 Methylbenzophenone ...
www.exporters.com.sg/productdir.asp?cat_id=21300 - 25k - În Cache - Pagini similare


NINA (Irina) SMOLEANU
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
vopsea lavabilă
emulsion paint


Explanation:
cesta este termenul generic
http://www.decoratingdirect.co.uk/Coatings/Standard_Internal...

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2005-04-27 07:52:28 GMT)
--------------------------------------------------

si pe bidonul meu scrie la fel

Tudor Soiman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 22
Grading comment
Multumesc tuturor, mai ales lui Heinz Lahni care a fost "Speedy Gonzales", si al carui raspuns l-am folosit de fapt, insa totusi cred ca termenul general de "Emulsion paint" este "slightly better", ptr. ca "Latex paint" e doar unul din tipurile de "Emulsion paint", chiar daca a fost primul tip de vosea de acest gen fiind si acum cel mai raspandit tip de "Emulsion paint", denumirea corecta a acestui tip particular fiind "Latex Emulsion Paint".

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elizabeth Rudin
6 mins

agree  Mihaela Brooks: ...imi aduci aminte ca trebuie sa zugravesc sufrageria ...ha...da asa este cunoscut si aici
6 hrs

agree  Maria Diaconu
21 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search