stalp

English translation: (metal) post / stell pile

10:18 Sep 16, 2012
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Romanian term or phrase: stalp
Peste aceasta zona se vor dispune grinzi contravantuite in planul lor pe cele doua directii ortogonale ce reazema pe un perimetru de stalpi metalici si pe cativa stâlpi interiori. Stâlpii perimetrali vor fi contravantuiti astfel incat sa nu infleunteze in mod negativ comportarea structurii. Se doreste obtinerea unei structuri rigide astfel incat sa nu se creeze „efectul de bici” asupra structurii din beton de mai jos.
Lavinia Pirlog
Romania
English translation:(metal) post / stell pile
Explanation:
In cazul stalpilor metalici, in limba engleza se foloseste termenul "post".
http://www.google.ca/search?hl=en&q=metal post&bav=on.2,or.r...

Daca, insa, este vorba despre stalpi metalici ca parte integranta a structurii de rezistenta, incorporati in beton (din context nu-mi dau prea bine seama daca asta este situatia), atunci notiunea este "steel pile":
http://www.google.ca/search?hl=en&q=metal post&bav=on.2,or.r...


--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2012-09-16 18:24:25 GMT)
--------------------------------------------------

STEEL !!! Sorry for the typo in the subject of the answer.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2012-09-16 18:24:40 GMT)
--------------------------------------------------

steel pile, adica ...
Selected response from:

mihaela.
Canada
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2(metal) post / stell pile
mihaela.
5column
alexandrub


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
column


Explanation:
.

alexandrub
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
(metal) post / stell pile


Explanation:
In cazul stalpilor metalici, in limba engleza se foloseste termenul "post".
http://www.google.ca/search?hl=en&q=metal post&bav=on.2,or.r...

Daca, insa, este vorba despre stalpi metalici ca parte integranta a structurii de rezistenta, incorporati in beton (din context nu-mi dau prea bine seama daca asta este situatia), atunci notiunea este "steel pile":
http://www.google.ca/search?hl=en&q=metal post&bav=on.2,or.r...


--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2012-09-16 18:24:25 GMT)
--------------------------------------------------

STEEL !!! Sorry for the typo in the subject of the answer.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2012-09-16 18:24:40 GMT)
--------------------------------------------------

steel pile, adica ...

mihaela.
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 183
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Simona Pop
13 hrs
  -> thanks!

agree  RODICA CIOBANU: steel piles
20 hrs
  -> thanks!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search