rezistenta de dispersie a prizei de pamant

English translation: earth resistance

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase: rezistenta de dispersie a prizei de pamant
English translation:earth resistance
Entered by: Aug. Dragoste

18:50 Jan 16, 2016
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / santier
Romanian term or phrase: rezistenta de dispersie a prizei de pamant
Neprezentare documente specifice activitatilor desfasurate (Ex: buletine de verificare a rezistentei de dispersie a prizelor de pamant, procese verbale de verificari tehnice oficiale pentru mijloacele tehnice care intra sub incidenta ISCIR, procese verbale montare schele etc)
Aura Cherecheș
earth resistance
Explanation:
Se referă la dispersia curentului de descărcare electrică, a trăznetului; care curent nu trebuie să întîmpine mare rezistență la dispersia sau descărcarea lui, în pămînt, pentru a nu produce distrugeri. De aceea sînt prevăzute limite ale rezistenței de pămîntare, rezistențe măsurabile și care trebuie verificate.

--------------------------------------------------
Note added at 46 minute (2016-01-16 19:37:10 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.kew-ltd.co.jp/en/support/mame_04.html
Selected response from:

Aug. Dragoste
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2earth resistance
Aug. Dragoste
3dispersion resistance of earthing sockets
Simona Pop


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dispersion resistance of earthing sockets


Explanation:
http://www.tiab.ro/en/expertiza/teste-si-verificari-pram

Simona Pop
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian

45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
earth resistance


Explanation:
Se referă la dispersia curentului de descărcare electrică, a trăznetului; care curent nu trebuie să întîmpine mare rezistență la dispersia sau descărcarea lui, în pămînt, pentru a nu produce distrugeri. De aceea sînt prevăzute limite ale rezistenței de pămîntare, rezistențe măsurabile și care trebuie verificate.

--------------------------------------------------
Note added at 46 minute (2016-01-16 19:37:10 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.kew-ltd.co.jp/en/support/mame_04.html


    https://www.google.ro/search?q=earth+resistance+measurement&biw=1280&bih=685&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjH55XdiK_KAhUp_HIKHc
Aug. Dragoste
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alice Crisan
1 day 15 hrs
  -> Mulțumesc frumos!

agree  Iosif JUHASZ
2 days 14 hrs
  -> Mulțumesc frumos!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search