Schiță de proiect

English translation: project draft

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:Schiță de proiect
English translation:project draft
Entered by: adami

13:52 May 6, 2019
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Romanian term or phrase: Schiță de proiect
Antreprenorul va transmite Supervizorului si Beneficiarului documentaţia aferentă proiectului, in vederea verificarii de către verificatori autorizati contractati de Beneficiar/Supervizor, împreună cu o declaraţie privind conformitatea proiectului elaborat de el cu (i) caracteristicile imperative stabilite în Cerinţele Beneficiarului, (ii) celelalte prevederi ale Cerinţelor Beneficiarului şi (iii) schiţa de proiect din Oferta tehnică.
ioanaledac
Romania
project draft
Explanation:
https://elconsorci.es/en/contractorsprofile/project-draft-an...

Ar mai fi si alte variante, de pilda "design draft", dar asta pare sa fie mai uzuala.

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2019-05-07 10:56:37 GMT)
--------------------------------------------------

1. Imi pare rau, dar trebuie sa subliniez ca ”draft” inseamna (si) desen. 2. ”project drawing” nu este un termen uzual in domeniu, poate doar colocvial. Daca prin ”schita” se intelege doar planul de detaliu (dar eu cred ca ”schita de proiect” contine si alte detalii de executie), atunci se spune ”blueprint”.
Selected response from:

adami
Romania
Grading comment
Mulțumesc pentru ajutor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1project drawing(s)
Mirela Mafteiu
4project draft
adami


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
project drawing(s)


Explanation:
"schita" are intelesul de desen

Mirela Mafteiu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc!

Asker: Vă mulțumesc pentru ajutor. Mi-a fost foarte greu să aleg un răspuns aici, contextul fiind foarte vag și neavând detalii despre termen. Cu toate acestea, tind că cred că adami are dreptate când spune că schița include și o prezentare sau ceva, nu doar desenele. Altfel simt că ar fi spus desene.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sandra& Kenneth
13 hrs

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
project draft


Explanation:
https://elconsorci.es/en/contractorsprofile/project-draft-an...

Ar mai fi si alte variante, de pilda "design draft", dar asta pare sa fie mai uzuala.

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2019-05-07 10:56:37 GMT)
--------------------------------------------------

1. Imi pare rau, dar trebuie sa subliniez ca ”draft” inseamna (si) desen. 2. ”project drawing” nu este un termen uzual in domeniu, poate doar colocvial. Daca prin ”schita” se intelege doar planul de detaliu (dar eu cred ca ”schita de proiect” contine si alte detalii de executie), atunci se spune ”blueprint”.

adami
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Mulțumesc pentru ajutor.
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc mult!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search