muşchi file

English translation: fillet

11:08 Apr 10, 2005
Romanian to English translations [PRO]
Cooking / Culinary
Romanian term or phrase: muşchi file
din meniul unui restaurant

Va mulţumesc!
Marcella Magda
English translation:fillet
Explanation:
Daca e vorba de carne de vita, beef tenderloin
Selected response from:

Ioana Costache
Romania
Grading comment
Mulţumesc mult, Ioana!
Mulţumesc, Maria, Elizabeth şi Mihaela!
:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3fillet
Ioana Costache
5(smoked) pork loin
sweetieeg


Discussion entries: 5





  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
muşchi file
fillet


Explanation:
Daca e vorba de carne de vita, beef tenderloin


    Reference: http://dictionary.reference.com/search?q=fillet
Ioana Costache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Mulţumesc mult, Ioana!
Mulţumesc, Maria, Elizabeth şi Mihaela!
:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: :)
26 mins
  -> Mersi! M-a apucat si foamea intre timp...

agree  Elizabeth Rudin
1 hr
  -> Thanks!

agree  Mihaela Brooks
3 hrs
  -> Thanks!

815 days   confidence: Answerer confidence 5/5
(smoked) pork loin


Explanation:
"Muschi file" in sensul de produs din muschi de porc fiert si afumat = smoked pork loin. In UK poti gasi la ASDA, 150 g. costa 1,58 lire. Cu siguranta nu va avea acelasi gust ca "muschiuletul" de acasa (mai ales cel facut in casa), dar, deh... Pentru mai multe detalii privind denumirea in engleza a partilor corpului diverselor animale comestibile :) poti vizita urmatorul site:
http://www.3men.com/3men.htm

sweetieeg




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search