preţ CIP extern

English translation: CIP price

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:preţ CIP extern
English translation:CIP price
Entered by: Radu DANAILA

08:34 Sep 30, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
Romanian term or phrase: preţ CIP extern
documentaţia în vederea avizării preţului extern CIP pentru România la produsul: ... (produsul este un medicament)

Nu am idee la ce se referă "extern" - mulţumesc pentru sugestii şi referinţe.
Maria Diaconu
Romania
CIP price
Explanation:
vezi precizarile anterioare.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-09-30 11:17:51 GMT)
--------------------------------------------------

Referinta:
http://mohfw.nic.in/Amendment 2 Pre-clinical.pdf
Selected response from:

Radu DANAILA
Romania
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4price under CIP delivery condition
RODICA CIOBANU
4CIP price
Radu DANAILA
Summary of reference entries provided
Radu DANAILA
MMFORREST

Discussion entries: 4





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
CIP price


Explanation:
vezi precizarile anterioare.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-09-30 11:17:51 GMT)
--------------------------------------------------

Referinta:
http://mohfw.nic.in/Amendment 2 Pre-clinical.pdf

Radu DANAILA
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Mulţumesc!

1 day 17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
price under CIP delivery condition


Explanation:
CIP=carriage and insurance paid to si reprezinta conditia de livrare in care frachtul si asigurarea sunt platite pana la (locul de destiatie convenit)

RODICA CIOBANU
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8




Reference comments


1 hr
Reference

Reference information:
Conditia CIP este o conditie de livrare folosita in contractele de import. Pretul include transportul pana in punctul de livrare precum si o serie de cheltuieli conexe (asigurare - daca este cazul, diverse taxe specifice unor marfuri, etc.) De aceea, pretul pe care producatorul il calculeaza este in functie de fiecare destinatie in parte, deoarece poate include, in afara de pretul propriu-zis al produsului, distante si taxe diferite.
Prin "pret extern CIP pentru Romania" inteleg un pret de import calculat in conditia CIP - Cost and Insurance Paid To (cu specificarea punctului de intrare in tara sau a punctului de vamuire si predare a marfii catre beneficiar sau reprezentantul acestuia) si exprimat in moeda stabilita pentru contract.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-09-30 09:45:13 GMT)
--------------------------------------------------

Conditii de livrare conform INCOTERMS:

http://www.soviaserv.ro/incoterms.php

http://www.e-intrastat.ro/incoterms.php#CIP

Radu DANAILA
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

59 mins
Reference

Reference information:
CIP = Commercial Import Program?
http://www.acronymfinder.com/CIP~4.html
Nu ştiu dacă te ajută, mai caut.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-09-30 09:35:20 GMT)
--------------------------------------------------

Catalogue Item Publication poate că e mai aproape. Acelaşi link.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-09-30 10:21:25 GMT)
--------------------------------------------------

Aha, deci mai mult te-am încurcat! Găsisem şi această variantă.

MMFORREST
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Note to reference poster
Asker: Nu, nu... preţul CIP din Incoterms - carriage and insurance paid





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search