car de reportaj

English translation: camera truck/ reporting van

11:16 Apr 30, 2009
Romanian to English translations [PRO]
Economics / economics
Romanian term or phrase: car de reportaj
Se refera la calcularea impozitului pe profit si determinarea venitului net unde se imparte in cateva categorii de vehicule non-deductibile printre care este si acest car de reportaj.
Exemplu: vehiculele utilizate exclusiv pentru: interventii, reparatii, paza si protectie, curierat, transport personal la si de la locul de desfasurare a activitatii, precum si vehiculele special adaptate pentru a utilizate drept care de reportaj.....
Anca Mihaela
Romania
English translation:camera truck/ reporting van
Explanation:
Nu sunt sigură, așa am găsit și eu in dicționar, dar ar trebui să acorzi puncte ca să ai mai multe șanse.

http://www.dictionar-online.ro/englez_roman.php?id=reporting...

http://www.dictionar-online.ro/englez_roman.php?id=televisio...

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2009-04-30 12:11:52 GMT)
--------------------------------------------------

Cu multă plăcere :)
Selected response from:

Adela Porumbel
Romania
Grading comment
First validated answer (validated by peer agreement)



Summary of answers provided
3 +4camera truck/ reporting van
Adela Porumbel
4out-of-door broadcast van
Carmen Balan


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
camera truck/ reporting van


Explanation:
Nu sunt sigură, așa am găsit și eu in dicționar, dar ar trebui să acorzi puncte ca să ai mai multe șanse.

http://www.dictionar-online.ro/englez_roman.php?id=reporting...

http://www.dictionar-online.ro/englez_roman.php?id=televisio...

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2009-04-30 12:11:52 GMT)
--------------------------------------------------

Cu multă plăcere :)


    Reference: http://dictionar.netflash.ro/roman-englez/?w=car&h=1
    Reference: http://books.google.ro/books?id=r4LgHiMTMZ8C&pg=PA135&lpg=PA...
Adela Porumbel
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Grading comment
First validated answer (validated by peer agreement)
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult pentru raspuns si sfat :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Florina-Livia Angheluta (X)
20 mins
  -> Mulțumesc

agree  RODICA CIOBANU
25 mins
  -> Mulțumesc

agree  ELLA IACOB
2 hrs
  -> Mulțumesc

agree  cristina48
6 hrs
  -> Mulțumesc

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
out-of-door broadcast van


Explanation:
o alta varianta


    Reference: http://dictionare.4rev.net/?SearchBox=broadcast&Dictionary_b...
Carmen Balan
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc foarte mult pentru raspuns!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search