intreprindere individuala

English translation: sole proprietorship / partnership

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:intreprindere individuala
English translation:sole proprietorship / partnership
Entered by: simonehora

20:30 Feb 4, 2011
Romanian to English translations [PRO]
Economics / registru auto roman
Romanian term or phrase: intreprindere individuala
traducere autorizatie tehnica eliberata de RAR, prin care cineva care are intreprindere individuala este autorizat sa presteze servicii de reparatii suto
simonehora
sole proprietorship / partnership
Explanation:
http://www.startups.ro/tutoriale/cum-infiintezi-o-intreprind...
http://www.cra-arc.gc.ca/tx/bsnss/tpcs/slprtnr/menu-eng.html
Birourile de avocati functioneaza ca " partnership" , asa zisul one man business merge cu numele de sole poprietorship daca e sa ne luam dupa guvernul canadian

Alte referinte:
http://www.investorwords.com/4626/sole_proprietorship.html
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7Sole Trader / One-man business
Lara Barnett
5 +3sole proprietorship / partnership
Anca Nitu


Discussion entries: 4





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
sole proprietorship / partnership


Explanation:
http://www.startups.ro/tutoriale/cum-infiintezi-o-intreprind...
http://www.cra-arc.gc.ca/tx/bsnss/tpcs/slprtnr/menu-eng.html
Birourile de avocati functioneaza ca " partnership" , asa zisul one man business merge cu numele de sole poprietorship daca e sa ne luam dupa guvernul canadian

Alte referinte:
http://www.investorwords.com/4626/sole_proprietorship.html


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sandra& Kenneth
5 hrs
  -> multumesc

agree  George Colibaba
6 hrs
  -> multumesc

agree  Isabella G
7 hrs
  -> multumesc

neutral  Lara Barnett: Întrebarea nu este despre Birourile de avocati. Un "partnership" este Este un grup de individuale diferiteva (http://fr.wikipedia.org/wiki/Partenariat). Cuvântul "individuala" implica o Singura persoană.
9 hrs
  -> in cursul de corporate law intreprinderea individuala asa se cheama: sau partneship sau sole proprietorship depinde de componenta, cititi cu atentie referintele

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
Sole Trader / One-man business


Explanation:
"A sole proprietorship, also known as a SOLE TRADER or simply a proprietorship, is a type of business entity that is owned and run by one individual and in which there is no legal distinction between the owner and the business."
http://en.wikipedia.org/wiki/Sole_proprietorship

"One-man business" is este ok, dar foarte colocvial.

((O altă opţiune pentru această traducere este "Freelance", care este mai colocvial şi neoficiale. Acest termen este foarte mult folosit în conversaţie dar este foarte mult familiar.))

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2011-02-05 12:13:32 GMT)
--------------------------------------------------

În Marea Britanie termenul "sole trader" este mult mai mult folosite decat termenul "sole proprietor".

Lara Barnett
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roxana Nechita
4 mins
  -> mulţumesc.

agree  Liviu-Lee Roth: în US este mai frecvent sole proprietorship
3 hrs
  -> mulţumesc

agree  Cristina Crişan
10 hrs
  -> mulţumesc

agree  George Colibaba
12 hrs
  -> mulţumesc

agree  Cristiana Coblis
12 hrs
  -> mulţumesc

agree  Isabella G
13 hrs
  -> mulţumesc

agree  Iosif JUHASZ
1 day 14 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search