executant

English translation: contractor

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:executant
English translation:contractor
Entered by: alegna851

06:42 May 8, 2011
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / anexa la contract de racordare
Romanian term or phrase: executant
"Adresa executantului X, si acceptata de utilizator de suplimentare a tarifului de racordare...."

Denumeste una dintre partile contractuale. Termenii pe care i-am gasit pentru acest cuvant nu mi se par adecvati.
alegna851
contractor
Explanation:
O posibilitate.
Selected response from:

Iulian Muresan
Romania
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4contractor
Iulian Muresan
4 +1Provider
Natalia Conovca


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
contractor


Explanation:
O posibilitate.

Iulian Muresan
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Midland Productions
3 hrs

agree  Alice Crisan
8 hrs

agree  Cristina Crişan: Probabil e vorba de electrical contractor: http://en.wikipedia.org/wiki/Electrical_contractor
9 hrs

agree  Iosif JUHASZ
8 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Provider


Explanation:
Partile unui contract pot fi denumite divers si depinde de situatia concreta. In cazul dat consider adecvat utilizarea cuvintelor "Provider" (prestator de servicii, furnizor, executant) si "User" sau "Beneficiary "(beneficiarul serviciului, utilizatorul).

Prin "Contractor" (parte contractanta) pot fi denumite ambele parti si nu se face o delimitare clara intre partile contrctante.



Natalia Conovca
Moldova
Specializes in field
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Word_Wise
4 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search