pastila unui procesor AMD

English translation: AMD silicon (chip)

16:26 Nov 21, 2006
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Romanian term or phrase: pastila unui procesor AMD
Suprafata slefuita pana la obtinerea unui luciu oglinda este tratata anticoroziv pe zona in care se sprijina pastila unui procesor AMD
Ramo 19
English translation:AMD silicon (chip)
Explanation:
Este numele generic dat procesoarelor (argou profesional). Provine tocmai de la pastila de siliciu care constituie baza acestora.

Evident se mai poate spune simplu: "chip"
Selected response from:

Prims-Grup
Romania
Grading comment
Multumesc mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4AMD silicon (chip)
Prims-Grup
4AMD processor chip
Andrei Albu


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
AMD processor chip


Explanation:
imagini la linkul de mai jos


    Reference: http://www.computermuseum.li/Testpage/MorrowDesignMicros.htm
Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
AMD silicon (chip)


Explanation:
Este numele generic dat procesoarelor (argou profesional). Provine tocmai de la pastila de siliciu care constituie baza acestora.

Evident se mai poate spune simplu: "chip"


    Reference: http://www.amd.com/us-en/assets/content_type/white_papers_an...
    Reference: http://news.com.com/AMD+sneaks+strained+silicon+into+chips/2...
Prims-Grup
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc mult




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search