uTILAJ MASINI SI UTILAJE

English translation: machinery

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:uTILAJ MASINI SI UTILAJE
English translation:machinery
Entered by: Carmen Lapadat

16:32 Sep 8, 2010
Romanian to English translations [PRO]
Engineering (general)
Romanian term or phrase: uTILAJ MASINI SI UTILAJE
O materie in cadrul unei scoli profesionale ( mecanic masini si utilaje )

Multumesc !
Carmen Lapadat
Romania
machinery
Explanation:
Dex-ul defineşte utilajul ca: ansamblu de instalații, mașini, aparate, unelte etc. trebuitoare unei anumite lucrări sau pentru asigurarea procesului de muncă într-o întreprindere.

Se poate adăuga eventual equipments, tools.

Iar pentru meserie: machinery maintenance worker (pentru machinery mechanic e necesară o calificare mai înaltă).
Selected response from:

Cristina Crişan
Romania
Grading comment
Multumesc !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4machinery
Cristina Crişan
3machine tool fitter
Marilena Berca


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
machine tool fitter


Explanation:
http://www.jobisjob.co.za/west coast/jobs/l

Marilena Berca
Spain
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
machinery


Explanation:
Dex-ul defineşte utilajul ca: ansamblu de instalații, mașini, aparate, unelte etc. trebuitoare unei anumite lucrări sau pentru asigurarea procesului de muncă într-o întreprindere.

Se poate adăuga eventual equipments, tools.

Iar pentru meserie: machinery maintenance worker (pentru machinery mechanic e necesară o calificare mai înaltă).

Cristina Crişan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 33
Grading comment
Multumesc !




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search