dosar de obiectiv

English translation: operational file

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:dosar de obiectiv
English translation:operational file
Entered by: Andreea Birsan

18:18 Apr 3, 2014
Romanian to English translations [PRO]
Science - Environment & Ecology
Romanian term or phrase: dosar de obiectiv
Autoritatea de mediu va intocmi si completa un dosar de obiectiv pentru fiecare proiect care face obiectul acestui act normativ.
Andreea Birsan
Romania
operational file
Explanation:
D.O. (sau D.P.) - DOSAR DE OBIECTIV (sau DOSAR DE PROBLEMĂ). Cuprinde materiale privind
supravegherea informativă a unor instituţii sau grupuri mari de persoane, prin acţiuni operative de largă
acoperire orientate tematic („artă-cultură”, „învăţământ” sau „tineret studios”, „culte-secte”, „evazionişti” etc.)
sau în funcţie de profilul instituţiilor sau unităţilor economice de interes pentru Securitate. Dosarele de
problemă se deschideau la propunerea unităţilor centrale de profil, cu aprobarea Ministrului de Interne, iar
dosarele de obiectiv se deschideau la propunerea şefilor de unităţi, pentru instituţiile sau întreprinderile din
raza de competenţă. Aceste dosare erau arhivate în FONDUL DOCUMENTAR (vezi F.D.).

http://www.law.cornell.edu/uscode/text/50/3141
Selected response from:

Tatiana Bejan
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3issue file
wordbridge
1operational file
Tatiana Bejan


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
operational file


Explanation:
D.O. (sau D.P.) - DOSAR DE OBIECTIV (sau DOSAR DE PROBLEMĂ). Cuprinde materiale privind
supravegherea informativă a unor instituţii sau grupuri mari de persoane, prin acţiuni operative de largă
acoperire orientate tematic („artă-cultură”, „învăţământ” sau „tineret studios”, „culte-secte”, „evazionişti” etc.)
sau în funcţie de profilul instituţiilor sau unităţilor economice de interes pentru Securitate. Dosarele de
problemă se deschideau la propunerea unităţilor centrale de profil, cu aprobarea Ministrului de Interne, iar
dosarele de obiectiv se deschideau la propunerea şefilor de unităţi, pentru instituţiile sau întreprinderile din
raza de competenţă. Aceste dosare erau arhivate în FONDUL DOCUMENTAR (vezi F.D.).

http://www.law.cornell.edu/uscode/text/50/3141


    Reference: http://www.cnsas.ro/documente/arhiva/Dictionar%20termeni.pdf
Tatiana Bejan
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
issue file


Explanation:
sau special issue file...
in acest context, dosarul de obiectiv este de fapt dosarul de prolema, asa cum l-a definit colega Tatiana Bejan, insa traducerea in limba engleza este issue / special issue file. Este vorba de problematica specifica domeniului in care organizatia / structura activeaza.

wordbridge
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search