PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

pe de o parte .... pe de alta parte ....

English translation: se poate omite

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:pe de o parte .... pe de alta parte ....
English translation:se poate omite
Entered by: Nina Iordache

10:31 Sep 15, 2007
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / domeniu bancar
Romanian term or phrase: pe de o parte .... pe de alta parte ....
Stiu cum se traduce, va rog doar sa-mi spuneti daca se (mai) traduce aceasta formulare in limba engleza a domeniului bancar. Si daca da, cum, evident, daca exista un termen specific. Multumesc.
Nina Iordache
Romania
se poate omite
Explanation:
Cred că se poate omite; am găsit în modele de contracte

În română

‘între subscrisele: ________ pe de o parte, şi _______, pe de altă parte’;

În franceză

‘entre les soussignés: _________ d’une part, et ________, d’autre part’

iar în engleză

‘between _____, and _______’

Toate modelele sunt la fel.

sursa:

Modele de contracte în engleză de Olivier d’Auzon, traducere din limba franceză de Cristina Popescu
Selected response from:

Ivona Tillett
United Kingdom
Grading comment
Multumesc frumos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5on (the) one hand...on (the) other hand...
MMFORREST
4 +1se poate omite
Ivona Tillett


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
on (the) one hand...on (the) other hand...


Explanation:
Nu cred sa fie alta traducere, doar nu este o expesie specific bancara.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-09-15 14:07:01 GMT)
--------------------------------------------------

Nu cred ca ar trebui s-o omiteti. Cred ca se foloseste.


    Reference: http://idioms.thefreedictionary.com/on+the+one+hand...on+the...
MMFORREST
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Ma intreb daca, pur si simplu, nu ar trebui sa omit aceasta expresie si doream sa va intreb daca se foloseste ca atare in contractele in limba engleza. Multumesc anticipat.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marinela Sandoval
4 mins

agree  Iosif JUHASZ
27 mins

agree  Maria Diaconu
35 mins

agree  Renata Rusu
1 hr

agree  RODICA CIOBANU
22 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
se poate omite


Explanation:
Cred că se poate omite; am găsit în modele de contracte

În română

‘între subscrisele: ________ pe de o parte, şi _______, pe de altă parte’;

În franceză

‘entre les soussignés: _________ d’une part, et ________, d’autre part’

iar în engleză

‘between _____, and _______’

Toate modelele sunt la fel.

sursa:

Modele de contracte în engleză de Olivier d’Auzon, traducere din limba franceză de Cristina Popescu


Ivona Tillett
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Multumesc frumos!
Notes to answerer
Asker: Asta am observat si eu, multumesc frumos!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
3 hrs
  -> Mulţumesc.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search