concentrat natural de cicoare

English translation: natural chicory concentrate

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:concentrat natural de cicoare
English translation:natural chicory concentrate
Entered by: cezara lucas

16:09 Jan 25, 2010
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Food & Drink
Romanian term or phrase: concentrat natural de cicoare
este vorba de o medalie primita pentru acest produs.
ioana2183
Romania
natural chicory concentrate
Explanation:
Mare atentie ca extractul si concentratul nu sunt identice!
UN Statistics division

2101.30 chicory concentrate
2101.30 chicory essence
2101.30 chicory extract
1108.20 chicory inulin
0601.20 chicory plants
0601.20 chicory roots
0601.20 chicory roots unroasted other than of the variety Cichorium intybus sativum

http://209.85.135.132/search?q=cache:ElnX8Oj_Rl4J:mdgs.un.or...
Selected response from:

cezara lucas
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7natural chicory concentrate
cezara lucas
4(Natural) Chicory Essence
Ioana Herring


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
natural chicory concentrate


Explanation:
Mare atentie ca extractul si concentratul nu sunt identice!
UN Statistics division

2101.30 chicory concentrate
2101.30 chicory essence
2101.30 chicory extract
1108.20 chicory inulin
0601.20 chicory plants
0601.20 chicory roots
0601.20 chicory roots unroasted other than of the variety Cichorium intybus sativum

http://209.85.135.132/search?q=cache:ElnX8Oj_Rl4J:mdgs.un.or...

cezara lucas
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sandra Roselee
3 hrs
  -> Multumesc

agree  Adina D
16 hrs
  -> Multumesc

agree  George Colibaba
17 hrs
  -> Multumesc

agree  Annamaria Amik
17 hrs
  -> Multumesc

agree  Ioana Herring: Ups. In lumina avertismentului, scuzati raspunsul meu. Agree. Mare atentie :o)
23 hrs
  -> Multumesc

agree  Roxana Nechita
1 day 1 hr
  -> Multumesc

agree  Tradeuro Language Services
2 days 22 mins
  -> multumesc TLS!

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(Natural) Chicory Essence


Explanation:
Asta scrie pe sticla mea de CAMP Chicory and Coffee Essence, cumparata in UK.

Acuma ca o fi 'cicoare cu esenta de cafea' sau 'cafea cu esenta de cicoare' sau 'esenta de cafea si cicoare'... ramine de discutat.
Eu as zice simplu Chicory Essence, 'natural' pare un pic redundant.

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2010-01-26 15:56:47 GMT)
--------------------------------------------------

Tocmai am citit avertismentul Cezarei, mea culpa. S-ar putea sa fi incurcat borcanele cu cicoare :o)

Ioana Herring
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search