jumări

English translation: greaves

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:jumări
English translation:greaves
Entered by: Rose Marie Matei

11:19 Feb 23, 2010
Romanian to English translations [PRO]
Food & Drink
Romanian term or phrase: jumări
Aş păstra termenul românesc cu explicaţii. Dar nu prea ştiu să explic ce sunt jumările (ca fostă vegetriană). :D
Apreciez orice sugestii, cât mai curând (am termen f scurt).
Mulţumesc.
Mihaela Buruiana
Romania
greaves
Explanation:
Alimente si preoparate culinare din bucataria romaneasca si internationala - Ana Maria Gal

http://en.wikipedia.org/wiki/Greaves_(food)

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2010-02-23 11:34:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.yourdictionary.com/greaves
Selected response from:

Rose Marie Matei
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2greaves
Rose Marie Matei
3 +1pork rind
Cosmin Băduleţeanu
Summary of reference entries provided
Jumări din şoric de porc
MMFORREST

Discussion entries: 6





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
greaves


Explanation:
Alimente si preoparate culinare din bucataria romaneasca si internationala - Ana Maria Gal

http://en.wikipedia.org/wiki/Greaves_(food)

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2010-02-23 11:34:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.yourdictionary.com/greaves

Rose Marie Matei
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc mult. :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George Colibaba
35 mins
  -> multumesc

agree  Annamaria Amik: acesta e termenul folosit in retetele straine
9 hrs
  -> multumesc

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pork rind


Explanation:
În explicaţii am găsit şi varianta crackling(s).

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2010-02-23 15:16:24 GMT)
--------------------------------------------------

Ella, la referinţă găseşti şi variante pentru explicaţii, dacă vrei să menţii în traducere termenul românesc.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2010-02-23 15:24:06 GMT)
--------------------------------------------------

Ella, chiar după ce am adăugat răspunsul cu "pork rind", am văzut că şi MMFORREST trimisese acelaşi link ca şi mine. Îmi cer scuze pentru suprapunere.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Pork_rind
Cosmin Băduleţeanu
Romania
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bobe: US usage
5 hrs




Reference comments


40 mins peer agreement (net): +2
Reference: Jumări din şoric de porc

Reference information:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pork_rind
Depinde de ţară, au denumiri diferite...

MMFORREST
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Cosmin Băduleţeanu: MMFORREST, scuze pentru suprapunerea creată, am descoperit referinţa ta abia după ce propusesem "pork rind" şi aceeaşi referinţă ca şi tine.
3 hrs
  -> Nu face nimic!
agree  bobe
8 hrs
  -> Mulţumesc, Bobe!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search