din motive personale

English translation: for subjective reasons

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:din motive personale
English translation:for subjective reasons
Entered by: Andreea Birsan

15:35 Dec 30, 2015
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Human Resources
Romanian term or phrase: din motive personale
Contestatie a unei decizii de concediere. Reclamanta invoca faptul ca respectiva concediere a fost dispusa din "motive personale". Mai apar si „caracterul personal al deciziei de concediere” etc. Nu stiu daca ar merge sa ma indepartez de termenul original si sa folosesc ceva gen „discretionar”... pentru ca „for personal reasons/ground” cred ca ar genera o confuzie groaznica.
Andreea Birsan
Romania
for subjective reasons
Explanation:
E complicată treaba, pentru că există concediere justă din motive legate de persoana angajatului (http://www.codulmuncii.ro/titlul_2/capitolul_5/sectiunea_3_1... Aici probabil angajata susţine că nu a existat un asemenea motiv.

Varianta pe care o propun e doar o sugestie, poate te ajută. Şi publicaţiile în limba engleză folosesc sintagma "subjective reasons" în contextul concedierii corecte, ca să zic aşa, de aceea nu sunt foarte sigură.
Selected response from:

Annamaria Amik
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1termination due to personal reasons
Simona Pop
3for subjective reasons
Annamaria Amik


Discussion entries: 3





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
termination due to personal reasons


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2015-12-30 15:53:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.juristjouren.se/uppsagning_kopia.html

There are two types of termination: termination due to labour shortages, or termination due to personal reasons. Terminations are required to be well founded and reasonable according to the law. If a termination is done in conflict with the law the employer is liable for damages towards the employee.

Simona Pop
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
1 day 22 hrs
  -> Mulțumesc.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
for subjective reasons


Explanation:
E complicată treaba, pentru că există concediere justă din motive legate de persoana angajatului (http://www.codulmuncii.ro/titlul_2/capitolul_5/sectiunea_3_1... Aici probabil angajata susţine că nu a existat un asemenea motiv.

Varianta pe care o propun e doar o sugestie, poate te ajută. Şi publicaţiile în limba engleză folosesc sintagma "subjective reasons" în contextul concedierii corecte, ca să zic aşa, de aceea nu sunt foarte sigură.

Annamaria Amik
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search