disponibilităţi

English translation: cash assets

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:disponibilităţi
English translation:cash assets
Entered by: Péter Tófalvi

08:16 Jun 11, 2007
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Insurance / asigurari sociale
Romanian term or phrase: disponibilităţi
"Eventualul deficit curent al bugetului asigurărilor sociale de stat se acoperă din disponibilităţile bugetului de asigurări sociale de stat din anii precedenţi şi, în continuare, din fondul de rezervă."

Nu-i vorba de excedent, ci mai degraba de liquid assets sau simplu assets (?).
Péter Tófalvi
Hungary
cash assets
Explanation:
cf granddictionaire
Domaine(s) : - comptabilité
comptabilité financière
- finance


français


liquidités n. f. pl.
Équivalent(s) English cash assets



Définition :
Espèces ou valeurs assimilables à des espèces et, d'une manière générale, toutes valeurs qui, en raison de leur nature, sont immédiatement convertibles en espèces, à l'exclusion des titres négociables.


Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
disponibilités n. f. pl.
valeurs disponibles n. f. pl.
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Mulţumiri tuturor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2available funds
silvia karen
3cash assets
Anca Nitu
3surplus
George Rusu


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
available funds


Explanation:
încă o variantă

silvia karen
France
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anamaria bulgariu
9 mins
  -> Mulţumesc

agree  RODICA CIOBANU: pozitiv
1 day 9 hrs
  -> Mulţumesc

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
surplus


Explanation:
Din câte ştiu eu, pentru organizaţiile guvernamentale, disponibilităţile de la sfârşit de an sunt denumite „surplus” în Anglia.
Poate de asemenea să fie folosit şi termenul „brought forward” pentru "din anii anteriori".

George Rusu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cash assets


Explanation:
cf granddictionaire
Domaine(s) : - comptabilité
comptabilité financière
- finance


français


liquidités n. f. pl.
Équivalent(s) English cash assets



Définition :
Espèces ou valeurs assimilables à des espèces et, d'une manière générale, toutes valeurs qui, en raison de leur nature, sont immédiatement convertibles en espèces, à l'exclusion des titres négociables.


Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
disponibilités n. f. pl.
valeurs disponibles n. f. pl.


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Mulţumiri tuturor!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search