unitate de fond

English translation: fund unit

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:unitate de fond
English translation:fund unit
Entered by: LILIANA HUTANU

17:15 Feb 23, 2005
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Investment / Securities
Romanian term or phrase: unitate de fond
Societatea de administrare reprezinta Fondul in relatiile cu tertii, putand sa incheie contracte in numele Fondului, sa angajeze plati pentru investitii si cheltuieli, urmarind aplicarea politicii investitionale a Fondului, in vederea atingerii obiectivelor acestuia.......
....Societatea de administrare are urmatoarele atributii:
c) achizitionarea de valori mobiliare pe contul Fondului, folosind resursele financiare atrase de la detinatorii de unitati de fond;(UNITATE DE FOND)....Multumim!
IMAGDA
fund unit
Explanation:
see:
https://www.vanguard.ro/ns/en/fonduri/fonduri.asp
Selected response from:

LILIANA HUTANU
Romania
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1fund unit
LILIANA HUTANU
4fund share OR fund holding unit
Hezy Mor


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
fund unit


Explanation:
see:
https://www.vanguard.ro/ns/en/fonduri/fonduri.asp

LILIANA HUTANU
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Clapa
12 hrs
  -> Multumesc, Oana.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fund share OR fund holding unit


Explanation:
Este echivalent cu o actiune. Vezi diversele linkuri.


    Reference: http://tinyurl.com/5tf2g
Hezy Mor
Specializes in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search