titlu de credit

English translation: credit instrument

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:titlu de credit
English translation:credit instrument
Entered by: IMAGDA

17:15 Feb 28, 2005
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Investment / Securities
Romanian term or phrase: titlu de credit
Titluri de credit tranzacţionabile indiferent de moneda în care sunt denominate:

a.certificate de trezorerie emise sau garantate de statul român;
b.certificate de trezorerie emise sau garantate de un alt stat ori de o instituţie financiară
IMAGDA
credit instrument
Explanation:
cf. Eurodicautom.
http://www.worldcapitalforum.com/typoffinin.html
http://data.opi.state.mt.us/bills/mca/33/12/33-12-110.htm
Selected response from:

Cristina Perju
Romania
Grading comment
Desi, ati fost de acord cu un alt raspuns, noi il vom selecta pe acesta, deoarece in contextul dat,'credit instrument' mergea cel mai bine.In plus, in feed-backul de la proofreaderul clientului, ni s-a semnalat, ca intr-adevar e 'credit instrument'.Multumim.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4credit bonds
Mihaela Sinca
4credit title
Irina Adams
4credit instrument
Cristina Perju
3(negotiable) money market instrument
Adrian MM. (X)


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
credit bonds


Explanation:
credit bonds

Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Clapa
2 mins
  -> multumesc

agree  Magdalena Talaban
1 hr

agree  Cristina Moldovan do Amaral
1 hr

agree  Andreea_U
1 day 23 mins

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
credit instrument


Explanation:
cf. Eurodicautom.
http://www.worldcapitalforum.com/typoffinin.html
http://data.opi.state.mt.us/bills/mca/33/12/33-12-110.htm


Cristina Perju
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Desi, ati fost de acord cu un alt raspuns, noi il vom selecta pe acesta, deoarece in contextul dat,'credit instrument' mergea cel mai bine.In plus, in feed-backul de la proofreaderul clientului, ni s-a semnalat, ca intr-adevar e 'credit instrument'.Multumim.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
credit title


Explanation:
se refera la titlul creditului.

Irina Adams
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(negotiable) money market instrument


Explanation:
... f) certificat de depozit – documentul care constituie titlu de credit negociabil, reprezentativ al m‚rfii, la ordin sau la purt‚tor, emis de depozitar ...

Titre de creance in Fr is a money market instrument.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 59 mins (2005-02-28 19:15:02 GMT)
--------------------------------------------------

Definitions of Terms Malaysian Government Security, Equity, Money Market Instrument and Loan/Debenture. What is meant by money market instrument? ... - includes certificates of deposit
www.kwsp.gov.my/index.php?ch=156&pg=462&ac=594


    www.graingrading.com/typo3/ fileadmin/user_upload/files/276.pdf
Adrian MM. (X)
Native speaker of: Native in EnglishEnglish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search