biroul juridic al unei societati comerciale/ companii

English translation: legal department

06:13 Nov 22, 2006
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / companies
Romanian term or phrase: biroul juridic al unei societati comerciale/ companii
biroul juridic al unei societati sau departamentul juridic adica biroul unde sunt juristii unei companii
corana
English translation:legal department
Explanation:
eu aşa ţin minte că se numeşte
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7legal department
Elvira Stoianov
5legal office
Nina Iordache


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
legal department


Explanation:
eu aşa ţin minte că se numeşte

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  palatine
3 mins

agree  eugenman (X)
2 hrs

agree  C. Roman: DA!
2 hrs

agree  Peter Shortall
4 hrs

agree  Bogdan Burghelea
14 hrs

agree  Cristina Butas
14 hrs

agree  Anca Nitu
16 hrs

38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
legal office


Explanation:
Parca asa as spune, deoarece asa se numeste el in cadrul unei institutii americane. Department este in America Minister, de exemplu> Department of Justice. Sigur, acum trebuie vayut cum se spune si in alte tari, infunctie de tara de referinta a textului de tradus.

Nina Iordache
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 79




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search