tehnician proiectant

English translation: technical designer

08:23 Apr 18, 2011
Romanian to English translations [PRO]
Law: Contract(s)
Romanian term or phrase: tehnician proiectant
tehnician proiectant -societate cu profil constructii
multumesc !
Carmen Lapadat
Romania
English translation:technical designer
Explanation:
Conform Clasificării Ocupaţiilor din România, există tehnician proiectant şi în industria alimentară, industrializarea lemnului, urbanism etc. Pentru cei din construcţii este descrisă doar grupa principală, de tehnicieni constructori (vezi link mai jos).
Am găsit versiunea în engleză într-un anunţ de job pe un site specializat şi apoi explicaţii în engleză pe un alt site (primul link de mai jos).
Poate ajută.
Detalii despre această meserie în link-urile de mai jos:
Selected response from:

Mihaela Buruiana
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3technical designer
Mihaela Buruiana
4 +1Design Tehnician
elena1310


  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
technical designer


Explanation:
Conform Clasificării Ocupaţiilor din România, există tehnician proiectant şi în industria alimentară, industrializarea lemnului, urbanism etc. Pentru cei din construcţii este descrisă doar grupa principală, de tehnicieni constructori (vezi link mai jos).
Am găsit versiunea în engleză într-un anunţ de job pe un site specializat şi apoi explicaţii în engleză pe un alt site (primul link de mai jos).
Poate ajută.
Detalii despre această meserie în link-urile de mai jos:


    Reference: http://www.howtodothings.com/careers/how-to-understand-what-...
    Reference: http://www.contabilitateafirmei.ro/cor/cor_tehnician_proiect...
Mihaela Buruiana
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cosmin Băduleţeanu
4 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  George Colibaba
1 day 2 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Tradeuro Language Services
12 days
  -> Mulţumesc

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Design Tehnician


Explanation:
Our local defence client base in Derby is seeking an experienced contract Design Technician with a background of Solid works and 3D Modelling. Job Specification.
http://www.totaljobs.com/JobSeeking/(Design Technician).html

elena1310
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Éva Szilágyi
2 hrs
  -> mulţumesc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search