presedinte Curtea de Apel Pitesti

English translation: President of the Court of Appeal Pitesti

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:presedinte Curtea de Apel Pitesti
English translation:President of the Court of Appeal Pitesti
Entered by: Daniela Madani

18:22 Nov 21, 2013
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s) / Intr-un Proces verbal de receptie finala a lucrarilor
Romanian term or phrase: presedinte Curtea de Apel Pitesti
"....La receptie au mai participat: xxx, presedinte Curtea de Apel Pitesti, ..."
Daniela Madani
Romania
president of the Court of Appeal Pitesti
Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/President_of_the_Court_of_Appea...

--------------------------------------------------
Note added at 1 timme (2013-11-21 20:03:24 GMT)
--------------------------------------------------

Din păcate Răzvan, nu putem alege alternativele după cum ni se pare că sună. Presiding judge este președintele completului de judecată într-o anumită cauză, pe când presedintele Curții de Apel este o funcție în sine(el este șeful atât dpdv judiciar cât și administrativ al Curții de Apel)
Selected response from:

Angela Öhrman
Sweden
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4president of the Court of Appeal Pitesti
Angela Öhrman
5Chief Justice of the Pitesti Court of Appeals
mcs13 (X)


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
president of the Court of Appeal Pitesti


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/President_of_the_Court_of_Appea...

--------------------------------------------------
Note added at 1 timme (2013-11-21 20:03:24 GMT)
--------------------------------------------------

Din păcate Răzvan, nu putem alege alternativele după cum ni se pare că sună. Presiding judge este președintele completului de judecată într-o anumită cauză, pe când presedintele Curții de Apel este o funcție în sine(el este șeful atât dpdv judiciar cât și administrativ al Curții de Apel)

Angela Öhrman
Sweden
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Simona Pop
29 mins
  -> multumesc

agree  Razvan R. Boros: Cred ca suna bine "presiding judge of the court of appeal"
1 hr
  -> multumesc

agree  Liviu-Lee Roth: President, cu „P” mare (face parte din titulatura funcției
4 hrs
  -> multumesc

agree  wordbridge
3 days 13 hrs

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Chief Justice of the Pitesti Court of Appeals


Explanation:
Asa e titlul formal al sefului Curtei Supreme in the USA.

mcs13 (X)
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Liviu-Lee Roth: da, numai că președintele Curții de Apel, nu este șeful Curții Supreme
9 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search