perioada contractuala ramasa neexecutata

English translation: unperformed contract balance

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:perioada contractuala ramasa neexecutata
English translation:unperformed contract balance
Entered by: Sandra & Kenneth Grossman

13:23 Dec 20, 2013
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Romanian term or phrase: perioada contractuala ramasa neexecutata
Ar fi super daca mi-ati sugera o trad pentru partea finala a frazei, multumesc!
În cazul încălcării de către Beneficiar a oricăreia dintre obligațiile prevăzute la Cap. VII, Prestatorul poate să solicite rezilierea, ce va opera de plin drept, fără nicio altă formalitate, fără intervenția instanței de judecată, de la simpla notificare de reziliere trimisă de către Prestator, Beneficiarul fiind obligat și la plata daunelor generate de eliminarea acțiunilor sale dăunătoare, precum și a prețului pentru întreaga perioadă agreementuală rămasă neexecutată.
Vertrad
Romania
unperforned contract balance
Explanation:
Exprimare defectuasa. Neexecutata nu e perioada, care nu poate fi executata in niciun fel, ci serviciile aferente.
:-)



--------------------------------------------------
Note added at 1 day17 hrs (2013-12-22 06:34:30 GMT)
--------------------------------------------------

Daca vrei sa reproduci exprimarea originala, unde accentul se pune pe perioada contractuala, poti sa spui:

unperforned balance of the contractual period

--------------------------------------------------
Note added at 2 days1 hr (2013-12-22 14:42:47 GMT)
--------------------------------------------------

typo "unperformed"
Selected response from:

Sandra & Kenneth Grossman
Israel
Grading comment
merci
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1unperforned contract balance
Sandra & Kenneth Grossman
3unexecuted period of the contract
Claudia Coja


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
unexecuted period of the contract


Explanation:
o varianta

...as well as the costs for the entire unexecuted period of the contract/unexecuted contract period...


Claudia Coja
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 203

1 day 15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
unperforned contract balance


Explanation:
Exprimare defectuasa. Neexecutata nu e perioada, care nu poate fi executata in niciun fel, ci serviciile aferente.
:-)



--------------------------------------------------
Note added at 1 day17 hrs (2013-12-22 06:34:30 GMT)
--------------------------------------------------

Daca vrei sa reproduci exprimarea originala, unde accentul se pune pe perioada contractuala, poti sa spui:

unperforned balance of the contractual period

--------------------------------------------------
Note added at 2 days1 hr (2013-12-22 14:42:47 GMT)
--------------------------------------------------

typo "unperformed"

Sandra & Kenneth Grossman
Israel
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 112
Grading comment
merci

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Simona Pop
8 hrs
  -> Multumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search