obligaţii de mijloace

English translation: (best) endeavour obligations

12:05 Nov 29, 2017
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Romanian term or phrase: obligaţii de mijloace
Dilligence obligations apare pe proz, dar nu sunt sigura ca e ok

În cazul obligaţiilor de rezultat, faptul neexecutării se dovedeşte indirect probându-se că rezultatul la care debitorul s-a îndatorat nu a fost obţinut. În schimb, atunci când suntem în prezenţa unor obligaţii de mijloace, creditorul trebuie să dovedească cum că debitorul nu a acţionat în niciun fel sau că activitatea desfăşurată de el şi mijloacele utilizate au fost insuficiente sau necorespunzătoare şi de aceea rezultatul urmărit nu a fost obţinut
Vertrad
Romania
English translation:(best) endeavour obligations
Explanation:
http://hsfnotes.com/litigation/tag/endeavours-obligations/
https://www.linguee.fr/anglais-francais/traduction/best ende...
Selected response from:

Manuela Ciuruc
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2(best) endeavour obligations
Manuela Ciuruc
5Best Efforts
Torok Andrei


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
(best) endeavour obligations


Explanation:
http://hsfnotes.com/litigation/tag/endeavours-obligations/
https://www.linguee.fr/anglais-francais/traduction/best ende...

Manuela Ciuruc
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Multumesc si pentru referinte!!!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Annamaria Amik
12 mins
  -> Mulțumesc frumos, Anamaria.

agree  Torok Andrei
158 days
  -> Mulțumesc frumos, Andrei.

158 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Best Efforts


Explanation:
Imi place sa folosesc termenul "best efforts". La fel, este uzual si teremenul de best endeavours.

Example sentence(s):
  • In order to accomplish the mission, all the parties have applied best efforts, as it wasn't a result oriented obligation.
Torok Andrei
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search