diploma de studii aprofundate

English translation: Advanced Degree

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:diploma de studii aprofundate
English translation:Advanced Degree
Entered by: asco

16:07 Apr 3, 2005
Romanian to English translations [PRO]
Linguistics
Romanian term or phrase: diploma de studii aprofundate
fara context
Oana Apetrei
Romania
Advanced Degree
Explanation:
Advanced (Studies) Degree.

care se da in urma unor studii aprofundate (Advanced Studies Program)

Pe vremea cand Masterele se faceau doar in strainatate, era necesara o asemenea DSA, pentru a fi eligibil la Master-ul propriu-zis.
Selected response from:

asco
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Advanced Degree
asco
4Master's Degree
Maria Diaconu


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Master's Degree


Explanation:
Master's Degree

Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  asco: Diploma de studii aprofundate se dadea prin anii '90, cand acele cursuri (tot postuniversitare) inca nu erau asimilate unui program de Master (cu o durata mai mare)
5 mins
  -> ştiu şi eu... credeam că Master e acelaşi lucru cu studii aprofundate (?)

agree  Andra Boiangiu: multumesc
1 hr

disagree  fLoreign: Nu e Master. Eu am o astfel de diploma dupa un an de studii din Ro, acum in SUA vad ca nu are echivalent. Masterul aici mi-a luat trei ani, doctoratul inca trei.
2223 days
  -> OK, mulţumesc mult pentru precizări.

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Advanced Degree


Explanation:
Advanced (Studies) Degree.

care se da in urma unor studii aprofundate (Advanced Studies Program)

Pe vremea cand Masterele se faceau doar in strainatate, era necesara o asemenea DSA, pentru a fi eligibil la Master-ul propriu-zis.


    Reference: http://www.albany.edu/eaps/degree/cas.html
    Reference: http://www.isbe.net/certification/html/advanced_degree.htm
asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  fLoreign
2223 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search