prozectura

English translation: Anatomic Pathology

02:53 Apr 19, 2006
Romanian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Romanian term or phrase: prozectura
Traduc o foaie matricola a unei facultati de medicina din Republica Moldova. Se pare ca este numele unei materii. N-am auzit in viata mea acest cuvant. Ma poate ajuta cineva?

Va multumesc!
Cristina Moldovan do Amaral
United States
English translation:Anatomic Pathology
Explanation:
Corect este prosectura si inseamna morga unui spital... probabil ca se refera, deci la anatomia patologica daca zici ca e materie... Acum, anatomia patologica se ocupa si cu altele decat autopsiile, dar... cine poate intelege cum se impart materiile la ei acolo :(
Selected response from:

elfstone
Grading comment
Va multumesc tare mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Forensic medicine
Ciprian Patrascu
3 +1Prosection
Ivona Tillett
4Anatomic Pathology
elfstone


Discussion entries: 2





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Anatomic Pathology


Explanation:
Corect este prosectura si inseamna morga unui spital... probabil ca se refera, deci la anatomia patologica daca zici ca e materie... Acum, anatomia patologica se ocupa si cu altele decat autopsiile, dar... cine poate intelege cum se impart materiile la ei acolo :(


elfstone
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Va multumesc tare mult!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Forensic medicine


Explanation:
Cuvântul ”prosectură” (din germ. prosektur) există şi în lb română de pe malul drept al Prutului, dar este privit ca fiind oarecum perimat. Într-adevăr, pare să aibă legătură cu morga şi cu autopsiile, dar în acest caz medicina legală este materia vizată.

Ciprian Patrascu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 227

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Chaplin
13 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Prosection


Explanation:
'...TCC students in the Human Cadaver Prosection course will explain anatomy and demonstrate surgical procedures they have learned from Madigan surgeons.'

'I served as the teaching assistant for the prosection course of human anatomy and physiology at UNM and taught lecture and lab sections of the one semester introduction to biology course at TVI.'

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2006-04-19 15:57:48 GMT)
--------------------------------------------------

'Universitatea de Stat de Medicina si Farmacie 'Nicolae Testemitanu' Chisinau
...
Year 4
...
5...Medicina legala şi prozectura...'

http://www.usmf.md/eng/articles/43/1/Syllabi

--------------------------------------------------
Note added at 2 days2 hrs (2006-04-21 05:27:52 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Un medic mi-a confirmat ca prosectura e sala/materia referitoare la disectia/autopsia/imbalsamarea cadavrelor.


    Reference: http://www.tacomacc.edu/whatishappening/mediareleases.aspx?s...
    Reference: http://www.csub.edu/~dgermano/curriculum_vitae.htm
Ivona Tillett
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Juan Fern�ndez: I'd agree more with this term; however, I'd call it [Anatomy] Prosection, which focusses on disecting cadavers for the purpose of learning about tissue/diseases
21 hrs
  -> Thank you.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search