tuberculoza meningeala

English translation: tuberculous meningitis

14:26 Jan 7, 2009
Romanian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general) / ordonanta de urgenta a guvernului privind concediu medical pentru boli speciale
Romanian term or phrase: tuberculoza meningeala
un an, cu drept de prelungire pana la un an si 6 luni de catre medicul expert al asigurarilor sociale, in intervalul ultimilor 2 ani, pentru tuberculoza meningeala, peritoneala si urogenitala, inclusiv a glandelor suprarenale, pentru SIDA si neoplazii, in functie de stadiul bolii;
RODICA CIOBANU
Romania
English translation:tuberculous meningitis
Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tuberculous_meningitis

--------------------------------------------------
Note added at 2 minute (2009-01-07 14:28:12 GMT)
--------------------------------------------------

sau "tubercular meningitis"

--------------------------------------------------
Note added at 8 minute (2009-01-07 14:34:33 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc si eu! :)
Selected response from:

Ştefania Iordan
Romania
Grading comment
Multumesc mult, Stefania
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2meningeal tuberculosis
autorulanei
4 +2meningeal tuberculosis
Sigina
3tuberculous meningitis
Ştefania Iordan


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tuberculous meningitis


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tuberculous_meningitis

--------------------------------------------------
Note added at 2 minute (2009-01-07 14:28:12 GMT)
--------------------------------------------------

sau "tubercular meningitis"

--------------------------------------------------
Note added at 8 minute (2009-01-07 14:34:33 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc si eu! :)


Ştefania Iordan
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Multumesc mult, Stefania

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
meningeal tuberculosis


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2009-01-07 14:32:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.healthline.com/channel/meningeal-tuberculosis.htm...




--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2009-01-07 14:53:01 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Nu cred să se poată modifica un răspuns ales. Nicio problemă, stai liniştită!

Sigina
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 39
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult, Sigina

Asker: Sigia, te rog ajuta-ma sa modific; am gresit la alegerea raspunsului si nu ma prea pricep sa modific ;optez pentru raspunsul tau


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  autorulanei: Siginia, I agree, evident... nu înţeleg de ce nu mi s-a afişat răspunsul tău...
2 mins
  -> Mulţumesc, nu ştiu, mie îmi merge tare rau netul.

agree  MMFORREST
48 mins
  -> Mulţumesc

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
meningeal tuberculosis


Explanation:
traducerea este "straight" după terminologia literaturii de specialitate

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2009-01-07 15:02:33 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Asker, nu-ţi face nicio problemă! Cel mai important este că ai observat diferenţa dintre răspunsuri. baftă!


Example sentence(s):
  • Streptomycin and combined streptomycin-promizole treatment of miliary and meningeal tuberculosis in infants and children at the Los Angeles Children's Hospital has resulted in clear-cut arrests in seven patients, two of whom had meningitis

    Reference: http://www.pubmedcentral.nih.gov/articlerender.fcgi?artid=15...
    Reference: http://www.healthline.com/channel/meningeal-tuberculosis.htm...
autorulanei
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: multumesc mult. as vrea sa modific alegerea raspunsului si introducerea lui in glosarul public, dar nu prea reusesc


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sigina: hehe :)
31 mins

agree  MMFORREST
49 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search