MAS

English translation: Sindromul de activare macrofagica (MAS)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:MAS
English translation:Sindromul de activare macrofagica (MAS)

13:20 Jul 30, 2009
Romanian to English translations [Non-PRO]
Medical - Medical (general) / neurology
Romanian term or phrase: MAS
diminuarea MAS pe partea drepta
Ioana Cristescu
Sindromul de activare macrofagica (MAS)
Explanation:
FMS = Sindromul fibromialgic (fibromialgia) este o afecţiune caracterizată prin durere cronică musculoscheletică, înţepenire a articulaţiilor şi oboseală generală, în absenţa semnelor unui sindrom inflamator nespecific.

Sindromul de activare macrofagica (MAS) este o complicatie severa, putin cunoscuta, potential amenintatoare de viata, care poate surveni ca un mod grav de evolutie in bolile cronice reumatice la copil. ....
Sindromul MAS a fost descris in conjunctie cu formele cu debut sistemic ale artritei juvenile idiopatice (AJI), in formele corticodependente, cu manifestari articulare neinfluentate de medicatia curenta antiinflamatorie (in unele cazuri rare constituie modalitatea de debut a AIJ), dar si in lupus eritematos sistemic, dermatomiozita si boala Kawasaki.

--------------------------------------------------
Note added at 3 zile18 ore (2009-08-03 07:35:13 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu multă plăcere!
Selected response from:

Anca Maria Marin
Romania
Grading comment
multumesc mult pentru ajutor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1segmental functional movement
Maria Diaconu
1 -1Sindromul de activare macrofagica (MAS)
Anca Maria Marin
Summary of reference entries provided
MAS
RODICA CIOBANU

Discussion entries: 1





  

Answers


1 day 57 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): -1
Sindromul de activare macrofagica (MAS)


Explanation:
FMS = Sindromul fibromialgic (fibromialgia) este o afecţiune caracterizată prin durere cronică musculoscheletică, înţepenire a articulaţiilor şi oboseală generală, în absenţa semnelor unui sindrom inflamator nespecific.

Sindromul de activare macrofagica (MAS) este o complicatie severa, putin cunoscuta, potential amenintatoare de viata, care poate surveni ca un mod grav de evolutie in bolile cronice reumatice la copil. ....
Sindromul MAS a fost descris in conjunctie cu formele cu debut sistemic ale artritei juvenile idiopatice (AJI), in formele corticodependente, cu manifestari articulare neinfluentate de medicatia curenta antiinflamatorie (in unele cazuri rare constituie modalitatea de debut a AIJ), dar si in lupus eritematos sistemic, dermatomiozita si boala Kawasaki.

--------------------------------------------------
Note added at 3 zile18 ore (2009-08-03 07:35:13 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu multă plăcere!


    Reference: http://pediatru.pulsmedia.ro/article--x-Actualitate-Sindromu...
    Reference: http://adevarul.md/articole/fata-necunoscuta-a-oboselii.html
Anca Maria Marin
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Grading comment
multumesc mult pentru ajutor!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Maria Diaconu: Nu in acest context.
2413 days

2414 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
segmental functional movement


Explanation:
MAS și FMS = motilitatea activă segmentară și forța musculară segmentară
Sunt parametri evaluați în examinarea neurologică, la pacienții cu paralizie.
http://anatomie.romedic.ro/examenul-neurologic

Stiu ca raspunsul vine tarziu (7 ani!) dar ramane in arhiva Kudoz pentru referinte ulterioare. Asa cum am cautat si eu acum...

Maria Diaconu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 68

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Maria Marin
1 hr




Reference comments


1 hr
Reference: MAS

Reference information:
am gasit abrevierea din engleza, pentru "motor assessment scale", care ar fi din neurologie, dar pornind de la denumirea in romana nu am putut gasi de la ce vine

RODICA CIOBANU
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Note to reference poster
Asker: multumesc frumos. Nu stiu daca se potriveste, este vorba de un pacient cu hemiplegie dreapta, cu MAS si FMS diminuate la nivelul hemicorpului drept. Avand in vedere ca textul era in romana, cred ca si abrevierile sunt in romana (cel putin asa sunt celelalte abrevieri din epicriza).





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search