CV-VEMS-PEF-FEF

English translation: VC, MEV, PEF, FEF

09:47 Jan 20, 2003
Romanian to English translations [Non-PRO]
Medical
Romanian term or phrase: CV-VEMS-PEF-FEF
Buletin de exploarari functionale respiratorii: parametrii mas. CV, VEMS, VEMS x 100/CV, PEF, FEF la 25% din CV
nadia
English translation:VC, MEV, PEF, FEF
Explanation:
VC = vital capacity
MEV(S)= maximal expiratory volume (per second)/maximal exercise ventilation (per second)
PEF = peak expiratory flow
FEF = forced expiratory flow
Selected response from:

Valeriu Zaharia
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2VC, MEV, PEF, FEF
Valeriu Zaharia
5 +1SUGESTIE
Cristiana Coblis


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
SUGESTIE


Explanation:
Fie iati un dictionar normal sau de specialitate, fie nu mai accepta domenii la care nu te pricepr. Nu se poate sa nu stii sa traduci diagnostic, sau mai stiu eu ce alte cuvinte de dictionar.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-20 10:21:29 (GMT)
--------------------------------------------------

Ia-ti, padon de expresie.
Nu te supara pe mine, dar asta este adevarul. Aici nu este un dictionar online sau o masina de tradus, aici raspund oameni.

Cristiana Coblis
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 284

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov: pe baza intrebarilor de gen dermatita seboreica, sunt de acord. Multi sunt termeni care si cineva fara cunostintele necesare le-ar sti, dar mai cineva care traduce medicina, unde sunt in joc vietile oamenilor
2 hrs
The asker has declined this answer

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
VC, MEV, PEF, FEF


Explanation:
VC = vital capacity
MEV(S)= maximal expiratory volume (per second)/maximal exercise ventilation (per second)
PEF = peak expiratory flow
FEF = forced expiratory flow

Valeriu Zaharia
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu
4 mins

agree  Inga Murariu
28 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search