grupa de evidenta

English translation: Ist group of military record, Ist class of military record

09:08 Feb 24, 2011
Romanian to English translations [PRO]
Military / Defense
Romanian term or phrase: grupa de evidenta
Livret militar :
Grupa de evidenta I
Clasa de evidenta I
Multumesc !
Carmen Lapadat
Romania
English translation:Ist group of military record, Ist class of military record
Explanation:
I group of military record, I class of military record

http://www.militaryspot.com/resources/military_rank/
http://www.military-quotes.com/military-rank.htm

Ei nu au o clasificare asemanatoare, potrivit datelor ce le detin, de aceea eventual se poate explica sintagma.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2011-02-24 18:20:09 GMT)
--------------------------------------------------

Ultima optiune e ca incadrarea sa aiva legatura cu evidenta angajatilor si remunerarea lor :)

www.inspectiamuncii.ro/ghid/legislatie/1976.m.136.pdf

Sper sa va ajute!
Selected response from:

luncanlp
Romania
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3squad = grupa, patrol = class
Anca Nitu
1Ist group of military record, Ist class of military record
luncanlp


Discussion entries: 3





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
squad = grupa, patrol = class


Explanation:
http://usmilitary.about.com/od/army/l/blchancommand.htm
Mi se pare ca e vorba de incadrarea in diferitele subunitati si unitati in scopul de a tine evidenta persoanelor prezente :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Military_organization

NU sunt foarte sigura dar comparati numarul de componenti din fiecare " clasa" si veti afla raspunsul dorit


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Ist group of military record, Ist class of military record


Explanation:
I group of military record, I class of military record

http://www.militaryspot.com/resources/military_rank/
http://www.military-quotes.com/military-rank.htm

Ei nu au o clasificare asemanatoare, potrivit datelor ce le detin, de aceea eventual se poate explica sintagma.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2011-02-24 18:20:09 GMT)
--------------------------------------------------

Ultima optiune e ca incadrarea sa aiva legatura cu evidenta angajatilor si remunerarea lor :)

www.inspectiamuncii.ro/ghid/legislatie/1976.m.136.pdf

Sper sa va ajute!


    Reference: http://www.google.ro/search?q=grupa+de+evidenta&ie=utf-8&oe=...
    Reference: http://www.google.ro/search?q=grupa+de+evidenta&ie=utf-8&oe=...
luncanlp
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
multumesc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search