cu titlu de comanda de stat

English translation: as ordered by the government

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:cu titlu de comanda de stat
English translation:as ordered by the government
Entered by: Lavinia Pirlog

14:00 Jan 30, 2003
Romanian to English translations [Non-PRO]
/ culture
Romanian term or phrase: cu titlu de comanda de stat
Programul de sprijin financiar cu titlu de comanda de stat se adreseaza publicatiilor seriale culturale, criteriile principale de selectie fiind continuitatea si importanta istorica si publicistica, valoarea culturala si gradul de acoperire a domeniilor culturii (literatura, arta, muzica, muzeologie, biblioteconomie, religie, stiinte socioumane etc.).

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
The financial support program as ordered by the government, is meant to help the published....
Explanation:
am folosit government si nu state pt ca in engleza cel care conduce nu e statul ci guvernamantul.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-30 17:24:00 (GMT)
--------------------------------------------------

pardon \"publication\"
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc tuturor.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5subsidized government contract
danv
5The financial support program as ordered by the government, is meant to help the published....
Anca Nitu
4state subsidy publishing
Andrei Albu
3Financing program by state decision
Ioana Bostan


Discussion entries: 4





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Financing program by state decision


Explanation:
Financing program by state decision

Ioana Bostan
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 34

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
state subsidy publishing


Explanation:
Dupa cate inteleg, este vorba despre un program de subventionare (partiala, totala??), de catre stat, a editurilor care publica lucrari de interes, de genul celor mentionate.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-30 15:59:12 (GMT)
--------------------------------------------------

state subsidy publishing addresses cultural periodicals, the selection criteria being...

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1111

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
The financial support program as ordered by the government, is meant to help the published....


Explanation:
am folosit government si nu state pt ca in engleza cel care conduce nu e statul ci guvernamantul.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-30 17:24:00 (GMT)
--------------------------------------------------

pardon \"publication\"

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1893
Grading comment
Multumesc tuturor.

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
subsidized government contract


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 00:54:03 (GMT)
--------------------------------------------------

oh....
subzidized government contract program

danv
PRO pts in pair: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search