zonă cu viteză mare a curentului

English translation: fast speed tide area

09:02 Jul 9, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime
Romanian term or phrase: zonă cu viteză mare a curentului
Protectia catodica
Amplasarea anozilor va fi astfel aleasa incat sa protejeze eficient toata partea imersa, dar in acelasi timp va tine cont de:
- in zonele cu viteza mare a curentului - carme duze, cavaleti, tunele de thrustere - anozii vor fi profilati hidrodinamic.
mara_cojocaru
Romania
English translation:fast speed tide area
Explanation:
or fast flow area
Selected response from:

Marinela Sandoval
United States
Grading comment
fast flow area
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5great rate of stream / of the tidal current
Irina Lazarescu
4fast speed tide area
Marinela Sandoval
3high tide speed area
L_popeanu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
high tide speed area


Explanation:
Nu sunt foarte sigur, dar parca am vazut ceva similar tradus asa odata, nu mai stiu unde, daca gasesc link-ul din nou, il pun aici

L_popeanu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: MULTUMESC ORICUM


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
great rate of stream / of the tidal current


Explanation:
in functie de context.
Dict maritim en> ro.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-07-09 14:05:02 GMT)
--------------------------------------------------

Cum ai tradus "cavalet" ? Ca mie mi-a luat ceva sa inteleg termenul.

Irina Lazarescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Multumesc! CAVALÉT s.m. 1. Postament special pe care se aşază ambarcaţiile sau diferitele obiecte şi instalaţii la bordul unei nave sau pe uscat. Cavalet = chock...


18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fast speed tide area


Explanation:
or fast flow area

Marinela Sandoval
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
fast flow area
Multumesc!
Notes to answerer
Asker: multumesc. Fast flow area...cred ca e mai bine...mai ales a am gasit si referinte.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search